Bez kategorii

Najpopularniejsze i najbardziej angażujące gazetki w Blixie – zestawienie tygodniowe [4-11.02.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Blix to najpopularniejsza aplikacja mobilna w Polsce, agregująca gazetki reklamowe większości sieci handlowych, z której każdego miesiąca aktywnie korzysta niemal 1 000 000 użytkowników.

Wieloletnia obecność w mobile’u i rozwijanie kilku aplikacji mobilnych (Qpony, Blix, Skidki) w Polsce i na Ukrainie, pozwoliły nam dojść do momentu, w którym chcemy zacząć dzielić się wiedzą. Mamy nadzieję, że publikowane w ramach projektu Blix dla handlu analizy, raporty i zestawienia będą solidną dawką wiedzy, która dostarczy informacji właścicielom i pracownikom wielu firm w naszym kraju.

Zapraszamy do zapoznania się z tygodniowym zestawieniem najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych w Blixie, które – od tej pory – będziemy publikowali systematycznie.

NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI – TOP 5

Mianem najpopularniejszych gazetek określamy te 5 gazetek, które odnotowały najwięcej wyświetleń spośród wszystkich dodanych w ubiegłym tygodniu do aplikacji Blix.

Nie sposób nie zauważyć, że marką przodującą w zestawieniu jest Biedronka. To nie tylko jedna z najpopularniejszych sieci handlowych w Polsce, ale również sieć publikująca tygodniowo aż 7 gazetek. Na podium znalazł się także Lidl, odwiedzany przez Polaków równie chętnie, co Biedronka. Sieć publikuje w tygodniu średnio 4 gazetki.

Co ciekawe, w zestawieniu najpopularniejszych gazetek – według zachowań użytkowników Blixa – znalazły się nie tylko te, które zostały opublikowane w pierwszym dniu zbierania danych, ale również te, które do aplikacji trafiły na kilka dni przed końcem zbierania danych. To pokazuje, że materiały reklamowe konkretnych sieci są na tyle oczekiwane przez użytkowników Blixa, iż potrafią oni wygenerować niecodzienną ilość wyświetleń dla danej treści. Zwłaszcza, gdy dotyczą asortymentu, który nie występuje w stałej sprzedaży.

Najpopularniejszą gazetką w Blixie, w minionym tygodniu, była gazetka “Świat wielkich marek” sieci Biedronka, którą opublikowano w pierwszym dniu zbierania danych. Obfita w bestsellerowe za granicą produkty, których na co dzień nie można dostać w Biedronce, wzbudziła bardzo duże zainteresowanie użytkowników.

Na drugim miejscu zestawienia znalazła się gazetka Biedronki “Okazje tygodnia”, publikowana przez sieć co tydzień. Pomysły na walentynkowe prezenty, akcesoria oświetleniowe, tekstylia i zabawki dla dzieci, odzież damska, akcesoria dla zwierząt, które między innymi znaleźć można było w gazetce, zaciekawiły użytkowników Blixa.

Trzecie miejsce zajęła gazetka sieci Lidl, w której – poza walentynkowymi propozycjami, znalazły się również ubrania dla najmłodszych, ubrania dla kobiet, narzędzia, a także akcesoria wyposażenia wnętrz. Tego typu produkty cieszą się w Lidlu bardzo dużą popularnością. Nic więc dziwnego, że gazetka wzbudziła zainteresowanie użytkowników Blixa.

Tuż za podium uplasowało się cykliczne wydanie Biedronki – “W tym tygodniu”, w którym znalazły się aktualne promocje na produkty spożywcze, artykuły chemiczne, alkohol i kwiaty.

Top 5 najpopularniejszych gazetek reklamowych zamknęło to samo wydanie Biedronki, tylko z promocjami dedykowanymi na kolejny tydzień.

NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI – TOP 5

Mianem najbardziej angażujących gazetek określamy te 5 gazetek, które użytkownicy Blixa najczęściej oglądali od początku do końca.

Warto zwrócić uwagę na niewielką ilość stron publikacji, które znalazły się wśród top 5. Krótkie gazetki są najczęściej przeglądanymi od deski do deski, ponieważ zapoznanie się z nimi nie wymaga poświęcenia zbyt dużej ilości czasu.

Top 5 najbardziej angażujących gazetek w minionym tygodniu otwiera oferta TXM textilmarket, pełna propozycji walentynkowych, damskich, męskich i dziecięcych ubrań oraz akcesoriach wyposażenia wnętrz. Ze wszystkich wyświetleń, jakie odnotowała publikacja, aż 85% stanowiły przejrzenia od początku do końca.

Na drugim miejscu znalazła się weekendowa gazetka Netto, w której – poza promocjami na produkty spożywcze i chemiczne, znalazły się również wiosenne dodatki do domu, drobny sprzęt kuchenny oraz gadżety walentynkowe. Współczynnik wyświetleń do końca wyniósł w tym przypadku 78%.

Pierwszą trójkę zamyka dwustronna gazetka “Super start tygodnia” Intermarche, w której – poza żywnością – znalazł się olej silnikowy w promocyjnej cenie. Tę publikację użytkownicy Blixa przejrzeli od deski do deski w 77%.

Gazetka uwielbianej przez użytkowników aplikacji Blix marki Pepco, na której publikacje zawsze czekają z niecierpliwością, znalazła się tym razem poza podium. Ze wszystkich wygenerowanych wyświetleń, 73% stanowiły te od początku do końca. W gazetce znalazły się damskie i dziecięce ubrania, kolekcja walentynkowa oraz tekstylia do domu.

Top 5 najbardziej angażujących w zeszłym tygodniu gazetek, jakie zostały opublikowane w Blixie, zamyka oferta Lewiatana, w której znalazły się produkty spożywcze, alkohol i karma dla psów. Współczynnik wyświetleń do końca wyniósł w tym przypadku 71%.

Jeśli interesują Cię zestawienia najbardziej popularnych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych według prawie miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszej aplikacji mobilnej w Polsce, agregującej oferty reklamowe sieci handlowych, zapisz się do naszego newslettera, a będziemy informować Cię o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już w środę opublikujemy zestawienie struktury płci i wieku użytkowników, którzy przeglądali wymienione dziś gazetki. Natomiast w piątek, przedstawimy listy produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w minionym tygodniu, w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazekach.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *