Bez kategorii

Kim są użytkownicy Blixa? – zestawienie tygodniowe [4-11.02.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Dane demograficzne na temat użytkowników aplikacji Blix, którzy każdego dnia przeglądają gazetki reklamowe, potrafią wskazać kierunek, w jakim powinny zmierzać oferty sieci handlowych.

Chcąc pomóc sieciom podejmować świadome decyzje, publikujemy zestawienie wieku i płci użytkowników aplikacji Blix, którzy zapoznali się z najbardziej popularnymi i najbardziej angażującymi gazetkami ubiegłego tygodnia (których zestawienie można znaleźć tutaj.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI?

Najpopularniejsze gazetki z ubiegłego tygodnia zainteresowały przede wszystkim kobiety w przedziale wiekowym 25-34 lata. To często młode mamy, które szukają ciekawych ofert dla całej rodziny oraz rozpoczynające poważną zawodową karierę młode kobiety, poszukujące nowości , które trafiają na polski rynek oraz asortymentu sezonowego, pasującego do zbliżających się okazji (np. Walentynki). Wszystkie publikacje, bez wątpienia, spełniły oczekiwania obu grup.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI?

Podobnie kwestia wygląda, jeśli chodzi o najbardziej angażujące w zeszłym tygodniu gazetki reklamowe, opublikowane w aplikacji Blix. Największe zainteresowanie wzbudziły wśród młodych kobiet w wieku 25-34 lat, które najczęściej pełnią kluczową rolę w podejmowaniu decyzji zakupowych w gospodarstwach domowych.

Jeśli interesują Cię zestawienia demografii niemal miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszego mobilnego agregatu gazetek reklamowych w Polsce, koniecznie zapisz się do subskrybcji naszego newslettera. Będziemy informować Cię o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już w piątek, przedstawimy listy produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach minionego tygodnia.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *