Bez kategorii

Najpopularniejsze i najbardziej angażujące gazetki w Blixie – zestawienie tygodniowe [12-18.02.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Zachęcamy do zapoznania się z zestawieniem najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych w Blixie, w minionym tygodniu.

NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI – TOP 5

Przypomnijmy tylko, że mianem najpopularniejszych gazetek określamy te 5 gazetek, które odnotowały najwięcej wyświetleń spośród wszystkich dodanych w ubiegłym tygodniu do aplikacji Blix.

Kolejny raz, gazetki Biedronki cieszyły się wśród użytkowników Blixa największą popularnością, choć sieć musiała ustąpić pierwszego miejsca swojemu największemu konkurentowi, którym jest Lidl.

Najpopularniejszą gazetką w Blixie, w minionym tygodniu, była gazetka “Już w przyszłym tygodniu w Twoim sklepie” sieci Lidl, którą opublikowano w pierwszym dniu zbierania danych. W gazetce znalazła się przede wszystkim kolekcja eleganckiej odzieży dla kobiet i mężczyzn, ubrania dla dzieci, narzędzia pneumatyczne, akcesoria samochodowe, drobne sprzęty AGD. Cały ten asortyment cieszy się zawsze dużym zainteresowaniem klientów Lidla. Nic więc dziwnego, że obfita w atrakcyjne produkty gazetka stała się tak popularna wśród użytkowników Blixa.

Na drugim miejscu zestawienia znalazła się gazetka Biedronki “W tym tygodniu – od czwartku do środy”, publikowana przez sieć w cyklu tygodniowym. Liczne promocje na produkty spożywcze i chemiczne, kosmetyki oraz pieluchy dla dzieci, sprawiły, że użytkownicy Blixa z chęcia przeglądali tę gazetkę.

Trzecie miejsce zajęła również gazetka sieci Biedronka, z tego samego cyklu, jednak obowiązująca od poniedziałku do niedzieli. Walentynkowy asortyment, a także produkty spożywcze, chemiczne i kosmetyki dla całej rodziny w atrakcyjnych cenach, zaważyły na popularności gazetki wśród użytkowników aplikacji Blix.

Kolejne, czwarte już miejsce, w top 5 gazetkach minionego tygodnia, zajęły “Okazje tygodnia” sieci Biedronka. Sportowy asortyment, który przeważał w publikacji, przypadł do gustu szczególnie osobom pragnącym zadbać o kondycję jeszcze w okresie zimowym. Akcesoria kuchenne, artykuły dekoracyjne, kobieca kolekcja odzieży oraz książki dla całej rodziny z Biblioteczki Biedronki z pewnością zainteresowały Polaków korzystających z Blixa.

Zestawienie top 5 najpopularniejszych gazetek reklamowych otwiera i zamyka ta sama sieć. Gazetka “Od czwartku jeszcze więcej superokazji” sieci Lidl przyciągnęła uwagę użytkowników Blixa przede wszystkim z powodu licznych promocji na asortyment spożywczy – w tym ryby i mięso – produkty dla zwierząt, chemię oraz kwiaty cięte i doniczkowe.

NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI – TOP 5

Przypominamy również, że mianem najbardziej angażujących gazetek określamy te 5 gazetek, które użytkownicy Blixa najczęściej oglądali od początku do końca.

Kolejny raz można zauważyć, że największym zaangażowaniem w przypadku zapoznania się z ofertą, cieszą się gazetki o najmniejszej ilości stron, na których obejrzenie nie trzeba poświęcać wiele czasu.

Top 5 najbardziej angażujących gazetek w minionym tygodniu otwiera oferta Kauflandu, w której znalazła się sokowirówka w atrakcyjnej cenie oraz narzędzia i akcesoria do majsterkowania, dostępne w ofercie od zbliżającego się czwartku. Zimą chętnie remontujemy domy i mieszkania, a także często podejmujemy się zdrowego odżywiania. Nic więc dziwnego, że gazetka zainteresowała użytkowników Blixa do tego stopnia, że ze wszystkich wyświetleń, jakie odnotowała publikacja, aż 84% stanowiły przejrzenia od początku do końca.

Na drugim miejscu, podobnie, jak w ubiegłym tygodniu, znalazła się weekendowa gazetka Netto, w której – poza promocjami na produkty spożywcze i chemiczne, znalazły się tym razem drobne sprzęty AGD dla kobiet oraz sprzęt i akcesoria sportowe. Wydaje się, że noworoczne postanowienia w dalszym ciągu realizowane są przez większość Polaków. Współczynnik wyświetleń do końca wzrósł dla cyklicznej publikacji Netto i wyniósł 81%.

 

Pierwszą trójkę zamyka zwycięzca zestawienia – Kaufland – z gazetką z tej samej serii, tylko z ofertą ówcześnie obowiązującą. Tym razem w top artykułach oferowanych przez sieć znalazły się dzbanki i wkłady filtrujące, domowe sprzęty AGD, artykuły niezbędne podczas remontu oraz elementy dekoracyjne. Tę publikację użytkownicy Blixa przejrzeli od deski do deski w 79%.

Cykliczna publikacja “Super start tygodnia” sieci Intermarche, jak w poprzednim tygodni, znalazła się w zestawieniu najbardziej angażujących gazetek, zajmując trzecie miejsce, ex aequo ze wspomnianą przed momentem publikacją Kauflandu. Poza promocjami na produkty spożywcze, w prezentowanej ofercie znalazł się również blender kielichowy, tańszy o 30 zł. Ta gazetka również uzyskała 79% współczynnik wyświetleń do końca.

 

Mocną 5. najbardziej angażujący w minionym tygodniu gazetek, zamyka publikacja Obi. Co ciekawe, to najobszerniejsza z gazetek, które znalazły się w zestawieniu. W ofercie sieci znalazły się produkty dedykowane do łazienki. 69% współczynnik zaangażowania użytkowników Blixa w zapoznanie się z gazetką to kolejny dowód na to, że im bliżej wiosny, tym więcej Polaków zaczyna lub planuje remont.

Jeśli interesują Cię zestawienia najbardziej popularnych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych według prawie miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszej aplikacji mobilnej w Polsce, agregującej oferty reklamowe sieci handlowych, zapisz się do naszego newslettera, a będziemy informować Cię o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już w środę opublikujemy kolejne zestawienie struktury płci i wieku użytkowników, którzy przeglądali wymienione w dzisiejszym wpisie gazetki. Natomiast w piątek, przedstawimy listy produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w minionym tygodniu, w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazekach.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *