Bez kategorii

Kim są użytkownicy Blixa? – zestawienie tygodniowe [12-18.02.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Podobnie, jak w ubiegłym tygodniu, publikujemy struktury wieku i płci użytkowników aplikacji Blix, którzy zapoznali się z najbardziej popularnymi i najbardziej angażującymi gazetkami, których zestawienie przedstawialiśmy w poniedziałek. Tego rodzaju dane demograficzne są w stanie podpowiedzieć sieciom handlowym, w jaki sposób powinny komponować swoje gazetki reklamowe, by trafiać do wybranych grup docelowych.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI?

Podobnie, jak w minionym tygodniu, najpopularniejsze gazetki z ubiegłego tygodnia zainteresowały przede wszystkim kobiety w przedziale wiekowym 25-34 lata. Udział tej grupy wiekowej w całej strukturze użytkowników Blixa wyniósł dla wspomnianych publikacji średnio 54,6%. Młode konsumentki, otwarte są na korzystanie z nowoczesnych rozwiązań, takich, jak aplikacje mobilne, agregujące gazetki reklamowe, ponieważ wiedza, że pozwalają im one zaoszczędzić mnóstwo czasu. W życiu rodzinnym są zwykle inicjatorkami i decydentkami, jeśli chodzi o zakupy. To one planują i podejmują decyzje zakupowe. Nic więc dziwnego, że tak chętnie zapoznają się z ofertami sieci handlowych.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI?

Podobnie sprawa ma się w przypadku najbardziej angażujących gazetek ubiegłego tygodnia. Kobiety w przedziale wiekowym 25-34 lata stanowiły średnio 54% odbiorców tych publikacji. Co ciekawe, gazetka reklamowa Obi, która znalazła się w zestawieniu, zainteresowała mężczyzn, jak żadna inna – najchętniej zapoznawali się z nią panowie w przedziale wiekowym 25-34 lata. To dowód na to, że coraz więcej młodych mężczyzn angażuje się w podejmowanie decyzji zakupowych, szczególnie, jeśli chodzi o specyficzne produkty, związane z remontowaniem i majsterkowaniem.

Jeśli interesują Cię zestawienia demografii prawie miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszego mobilnego agregatu gazetek reklamowych w Polsce, koniecznie zapisz się do subskrybcji naszego newslettera. Będziemy informować Cię o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już w piątek, przedstawimy kolejne listy produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach minionego tygodnia. Serdecznie zapraszamy do śledzenia naszego bloga!

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *