Bez kategorii

Najpopularniejsze i najbardziej angażujące gazetki w Blixie – zestawienie tygodniowe [19-25.02.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Już po raz trzeci, przedstawiamy zestawienie najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych w Blixie. Dane dotyczą ubiegłego tygodnia.

NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI – TOP 5

Jak już wspominaliśmy, najpopularniejszymi gazetkami określamy te 5 gazetek, które odnotowały najwięcej wyświetleń spośród wszystkich dodanych w ubiegłym tygodniu do aplikacji Blix.

Gdyby nie fakt, że cotygodniowa gazetka Lidla znalazła się na podium, Biedronka opanowałaby całe zestawienie najpopularniejszych gazetek minionego tygodnia.

W ubiegłym tygodniu, najpopularniejszą gazetką w Blixie, okazała się gazetka Biedronki – “Okazje tygodnia”. A w niej, przede wszystkim: odzież damska i męska, akcesoria dekoracyjne do domu, drobne AGD codziennego użytku, akcesoria łazienkowe dla najmłodszych, zabawki dla dzieci oraz książki. Większość produktów z oferty brandowana markami Smukee, Hoffen i Tom&Rose – znanymi i lubianymi przez klientów Biedronki.

Na drugim miejscu zestawienia również znalazła się gazetka Biedronki. Tym razem cotygodniowa oferta, dostępna w sieci od czwartku do wtorku. Tym, co w gazetce szczególnie mogło zainteresować użytkowników Blixa, były z pewnością: promocja na mięso (kup 3 dowolne mięsa i zapłać 3,95 zł/opakowanie), promocje na wyroby cukiernicze (kup 2 i zapłać do 30% mniej oraz drugie ciasto 50% taniej), rabat na konserwy mięsne i rybne (min. 20% taniej), 3 w cenie 2 na wybrane owoce mrożone, rabat na wybrane żele i płyny do kąpieli (kup 2 i zapłać mniej) oraz obniżka cen od 50% do 80% na wybrane artykuły sezonowe i odzież zimową.

Podium zamyka Lidl z gazetką “Już w przyszłym tygodniu w Twoim sklepie”. W publikacji znalazły się m.in. kurtki termiczne dla całej rodziny, odzież i akcesoria sportowe, tekstylia dla niemowląt, produkty dla przyszłych mam, kuchenne AGD, sprzęty ogrodnicze oraz zapowiedź jednej z akcji tematycznych, prowadzonych cyklicznie przez sieć – tygodnia greckiego.

Czwartą, najpopularniejszą gazetką minionego tygodnia była cykliczna publikacja, obowiązująca od poniedziałku do niedzieli. A w niej: ryby tańsze o min. 20%, promocje na piwo, rabaty do -44% na mięso, chemia gospodarcza w niższej cenie oraz zapowiedź akcji rabatowej, podczas której produkty spożywcze są przecenione nawet do 75%.

Zestawienie top 5 najpopularniejszych gazetek reklamowych zamyka Biedronka, która również je otwierała. Tym razem z ofertą tematyczną “Czas na porządki”, pełną chemii gospodarczej w atrakcyjnych cenach, w tym, wielu produktów niedostępnych na co dzień w Biedronce.

NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI – TOP 5

Warto przypomnieć, że najbardziej angażującymi gazetkami określamy te 5 gazetek, które użytkownicy Blixa najczęściej oglądali od początku do końca.

Jeśli chodzi o ilość stron, z których składały się publikacje, zauważyć można największy, jak do tej pory rozstrzał – od 2 do 9 stron, przy czym aż dwie gazetki, które znalazły się na podium, były dwustronicowe.

Top 5 najbardziej angażujących gazetek w minionym tygodniu, jak poprzednio, otwiera oferta Kauflandu “Top artykuły”. Tym razem znalazły się w niej przede wszystkim akcesoria i meble ogrodowe. Współczynnik obejrzeń tej publikacji od początku do końca wyniósł aż 86%, co na ten moment jest wynikiem rekordowym we wszystkich opublikowanych zestawieniach.

Na drugim miejscu znalazła się wiosenna oferta TXM textilmarket, która została obejrzana od deski do deski w 83%. Damska, męska i dziecięca odzież oraz pościel pozwoliły sieci stanąć na podium najbardziej angażujących gazetek w ocenie użytkowników aplikacji Blix.

Pierwszą trójkę zamyka Intermarche z gazetką “Super start tygodnia”, które awansowało z miejsca czwartego, zajmowanego w ubiegłotygodniowym zestawieniu. Poza artykułami spożywczymi, znalazła się w niej również suszarka z koszykiem z klamerkami gratis, w bardzo atrakcyjnej cenie. Współczynnik wyświetleń wyniósł w tym przypadku 79%.

Czwarte miejsce tym razem zajęła publikacja Pepco – sieci uwielbianej przez użytkowników Blixa. Tekstylia dla całej rodziny oraz akcesoria do domu pozwoliły publikacji osiągnąć 76% współczynnik wyświetleń.

Top 5 najbardziej angażujący gazetek w minionym tygodniu, zamyka katalog “Mix&match” sieci Lidl. A w niej kobieca kolekcja marki Esmara, stworzona we współpracy z modelką Heidi Klum, którą tym razem wzbogacono o ubrania dla dziewczynek. Współczynnik wyświetleń do końca wyniósł dla tej publikacji 71%.

Jeśli interesują Cię zestawienia najbardziej popularnych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych według prawie miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszej aplikacji mobilnej w Polsce, agregującej oferty reklamowe sieci handlowych, zapisz się do naszego newslettera, a będziemy informować Cię o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już w środę opublikujemy zestawienie struktury płci i wieku użytkowników, którzy przeglądali wymienione w dzisiejszym wpisie gazetki. Natomiast w piątek, przedstawimy listy produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w minionym tygodniu, w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach.

W tym tygodniu ukaże się również zestawienie miesięczne, podsumowujące wszystkie, zaprezentowane do tej pory informacje.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *