Bez kategorii

Kim są użytkownicy Blixa? – zestawienie tygodniowe [19-25.02.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Na podstawie zestawień najbardziej popularnych i najbardziej angażujących gazetek, które opublikowaliśmy w poniedziałek, jak co tydzień, przedstawiamy strukturę wieku i płci użytkowników aplikacji Blix. Ubiegłotygodniowe zaangażowanie użytkowników pozwoliło odnotować aż cztery rekordowe wyniki.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI?

Niezmiennie, najpopularniejsze gazetki wzbudzają największe zainteresowanie wśród kobiet w wieku 25-34 lat. Największy udział tej grupy wiekowej odnotowano w przypadku publikacji “Okazje tygodnia” sieci Biedronka, która zajęła pierwsze miejsce oraz “Już w przyszłym tygodniu w Twoim sklepie” sieci Lidl, która zajęła trzecie miejsce. Zarówno dla jednej, jak i drugiej gazetki wskaźnik wyniósł 57% (rekordowy wynik, w porównaniu do poprzednich zestawień). W odniesieniu do zestawień z poprzednich tygodni, da się zauważyć rosnące zainteresowanie gazetkami wśród użytkowników w przedziale wiekowym 18-24 lata. W przypadku tej grupy wiekowej, najbardziej interesującymi były publikacje Biedronki – “W tym tygodniu – od czwartku do wtorku” oraz “Czas na porządki”. Gazetka “Czas na porządki” okazała się jednocześnie najbardziej angażującą, jak do tej pory, gazetką wśród kobiet ogółem (rekordowe 81%, w porównaniu do poprzednich zestawień).

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI?

Również w przypadku najbardziej angażujących gazetek zeszłego tygodnia odnotowano największe zainteresowanie wśród grupy wiekowej 25-34 lata, z czego same kobiety stanowiły średnio prawie 46% odbiorców dla każdej z publikacji, na tle wszystkich grup wiekowych. Największe zainteresowanie wśród użytkowników z przedziału wiekowego 25-34 lata wzbudziła gazetka TXM textilmarket “Wiosenne nowości w niskich cenach” (rekordowe 60%, w porównaniu do poprzednich zestawień). Ta sama publikacja okazała się największym hitem dla kobiet ogółem (rekordowe 87%, w porównaniu do poprzednich zestawień). Natomiast, jeśli chodzi o mężczyzn, najchętniej zapoznawali się z gazetką “Super start tygodnia” sieci Intermarche.

Jeśli interesują Cię zestawienia demografii niemal miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszego mobilnego agregatu gazetek reklamowych w Polsce, koniecznie zapisz się do subskrybcji naszego newslettera. Będziemy informować Cię o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już jutro opublikujemy obiecywane podsumowanie miesiąca. Natomiast w piątek, przedstawimy kolejne listy produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach minionego tygodnia. 

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *