Bez kategorii

Nawyki zakupowe Polaków – podsumowanie [luty 2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Z przyjemnością przedstawiamy podsumowanie miesięcznych danych na temat nawyków zakupowych Polaków. Badanie prowadzone jest na niemal 1 000 000 użytkowników mobilnej aplikacji Blix, agregującej gazetki reklamowe sieci handlowych. Stanowią oni na tyle reprezentatywną próbę, że dane mogą być odnoszone do zachowań i upodobań całego społeczeństwa.

Najpopularniejsze i najbardziej angażujące gazetki w Blixie – zestawienie miesięczne [luty 2018]

NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI MIESIĄCA – TOP 5

By ułatwić analizowanie wyników, przypomnijmy, co kryje się pod pojęciem najpopularniejszych gazetek. W kontekście niniejszego podsumowania, tym mianem określamy 5 gazetek, które odnotowały najwięcej wyświetleń spośród wszystkich dodanych w ubiegłym miesiącu do aplikacji Blix.

Zestawieniem najpopularniejszych gazetek miesiąca zdecydowanie zawładnęła Biedronka. To właśnie ofertami tej sieci Polacy są najbardziej zainteresowani. Choć Biedronka wydaje tygodniowo kilka publikacji, to cykliczna publikacja “Okazje tygodnia” cieszy się największą popularnością wśród użytkowników Blixa.

Poniżej prezentujemy okładki 5. najpopularniejszych gazetek minionego miesiąca, w kolejności zgodnej z udziałem procentowym w wyświetleniach wszystkich gazetek, jakie w lutym zostały opublikowane w aplikacji Blix.

NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI MIESIĄCA – TOP 5

By ułatwić analizowanie wyników, przypomnijmy, co kryje się pod pojęciem najbardziej angażujących gazetek. W kontekście niniejszego podsumowania, tym mianem określamy 5 gazetek, które użytkownicy Blixa najchętniej oglądali od początku do końca, w ubiegłym miesiącu do aplikacji Blix. Współczynnik wyświetleń jest to wynik ilorazu unikalnych wyświetleń do końca i wszystkich unikalnych wyświetleń danej gazetki w danym okresie.

Niekwestionowanym zwycięzcą zestawienia jest TXM textilmarket. Publikacja sieci, zatytułowana “Kochamy niskie ceny”, została wyświetlona od początku do końca przez 85% użytkowników aplikacji Blix, którzy się z nią zapoznali.

Poniżej prezentujemy okładki 5. najbardziej angażujących gazetek minionego miesiąca, w kolejności zgodnej z udziałem procentowym w wyświetleniach do końca.

Kim są użytkownicy Blixa? – zestawienie miesięczne [luty 2018]

Na podstawie powyższych zestawień najbardziej popularnych i najbardziej angażujących gazetkami, przedstawiamy strukturę wieku i płci użytkowników aplikacji Blix.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI MIESIĄCA?

Najpopularniejsze gazetki miesiąca były przeglądane głównie przez kobiety w wieku 25-34 lat. Najbardziej zainteresowała je gazetka sieci Biedronka “Okazje tygodnia (od 12.02)”, z którą zapoznało się aż 79% użytkowniczek Blixa. Jeśli chodzi natomiast o mężczyzn, stanowią oni w większości przypadków ¼ użytkowników, którzy zapoznają się z publikacjami sieci handlowych. W minionym miesiącu, ich również najbardziej zainteresował publikacja “Okazje tygodnia” sieci Biedronka, jednak z ofertą obowiązującą od 29.01.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI MIESIĄCA?

Najbardziej angażujące gazetki minionego miesiąca również zainteresowały przede wszystkim kobiety w przedziale wiekowym 25-34 lata. Niekwestionowanym zwycięzcą w tej kategorii była gazetka sieci TXM textilmarket “Kochamy niskie ceny”, którą przejrzało aż 91% użytkowniczek Blixa. Jeśli zaś chodzi o mężczyzn, najbardziej zainteresowała ich gazetka “Top artykuł” sieci Kaufland. Zapoznało się z nią 26% użytkowników Blixa.

Czego szukają użytkownicy Blixa? – zestawienie miesięczne [luty 2018]

CZEGO SZUKALI UŻYTKOWNICY W NAJPOPULARNIEJSZYCH GAZETKACH MIESIĄCA?

CZEGO SZUKALI UŻYTKOWNICY W NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCYCH GAZETKACH MIESIĄCA?

Produktami, które były przez użytkowników Blixa najczęściej wyszukiwany w aplikacji w minionym miesiącu, były piżama (zarówno w najpopularniejszych, jak i najbardziej angażujących gazetkach) oraz lustro (najpopularniejszych gazetkach). Analizując słowa kluczowe, jakie wpisywane były w lutym do wyszukiwarki wbudowanej w aplikację, da się zauważyć duże zainteresowanie tekstyliami – zarówno odzieżą, jak i artykułami do domu. Poza tym, użytkownicy Blixa poszukiwali produktów spożywczych, narzędzi ogrodowych, artykułów samochodowych, sprzętu AGD oraz artykułów dekoracyjnych.

Jeśli jesteś zainteresowany danymi na temat nawyków zakupowych Polaków, które opieramy na próbie prawie miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszej aplikacji mobilnej w Polsce, agregującej oferty reklamowe sieci handlowych – zapisz się do naszego newslettera, a będziemy informować Cię o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już jutro opublikujemy zestawienie produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach minionego tygodnia. Serdecznie zapraszamy do śledzenia naszego bloga!

 

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *