Bez kategorii

Najpopularniejsze i najbardziej angażujące gazetki w Blixie – zestawienie tygodniowe [26.02-4.03.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Prezentujemy cykliczne zestawienia najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek. Stworzyliśmy je w oparciu o zachowania niemal 1 000 000 użytkowników Blixa – najpopularniejszej aplikacji, agregującej mobilne gazetki reklamowe.

NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI – TOP 5

Zanim przeanalizujemy wyniki, przypomnijmy, że, najpopularniejszymi gazetkami określamy te 5 gazetek, które odnotowały najwięcej wyświetleń spośród wszystkich dodanych w ubiegłym tygodniu do aplikacji Blix.

Na listę najpopularniejszych gazetek minionego tygodnia wkroczył nowy gracz. Poza gazetkami Biedronki i Lidla, które co tydzień oglądane są przez setki tysięcy Polaków, w zestawieniu znalazł się również niestandardowa, bo katalogowa publikacja Pepco, pełna inspiracji do domu.

Pierwsze miejsce, standardowo, przypadło Biedronce. Gazetka pełna okazji na cały tydzień podbiła serca użytkowników Blixa. W publikacji znalazły się m.n.: promocje na piwo, wybrane mięso 44% taniej, wybrane konserwy rybne i mięsne min. 20% taniej, wszystkie śledzie min. 20% taniej, wybrane warzywa konserwowe min. 20% taniej, azjatyckie smaki, promocje na kosmetyki i artykuły chemiczne, informacja o obniżce cen aż do -75% na wybrane artykuły spożywcze.

Na drugim miejscu zestawienia również znalazła się gazetka Biedronki. Tym razem z gazetką “Okazje tygodnia”, w której znalazł się m.in. sprzęt do sprzątania, elementy wystroju wnętrz, akcesoria dla zwierząt, książki, odzież oraz asortyment ogrodniczy.

Podium najpopularniejszych gazetek minionego tygodnia zamyka Lidl z publikacją “Od poniedziałku”, obfitującą w ofertę na Dzień Kobiet, wybrane mięso na święta do 37% taniej, ryby taniej o 20%, promocje na nabiał, ponad 100 kosmetyków nawet 50% taniej, drugie opakowanie bakalii 50% taniej, promocje na produkty dla dzieci, asortyment z serii Deluxe.

Czwartą, najpopularniejszą gazetką minionego tygodnia była – tak, jak na pierwszym miejscu – cykliczna publikacja Biedronki “W tym tygodniu”, jednak obowiązująca od czwartku do środy. A w niej m.in.: oferta weekendowa, propozycje prezentów na Dzień Kobiet, produkty BIO, festiwal serów, przekąski do schrupania min. 33% taniej, kwiaty, produkty dla dzieci i kosmetyki.

Zestawienie top 5 najpopularniejszych gazetek reklamowych zamyka Pepco z publikacją “Katalog pełen inspiracji do domu”, w której – jak sama nazwa wskazuje – znalazły się artykuły dekoracyjne do wnętrz.

NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI – TOP 5

Warto przypomnieć, że najbardziej angażującymi gazetkami określamy te 5 gazetek, które użytkownicy Blixa najczęściej oglądali od początku do końca.Współczynnik wyświetleń jest to wynik ilorazu unikalnych wyświetleń do końca i wszystkich unikalnych wyświetleń danej gazetki w danym okresie.

Zdecydowana większość gazetek, jakie znalazły się w zestawieniu, złożona była z 5 stron. Najkrótsza gazetka miała 2 strony, a najdłuższa (rekordowej długości, jak do tej pory!) – 13 stron.

Top 5 najbardziej angażujących gazetek w minionym tygodniu, otwiera weekendowa oferta Netto. A w niej – poza produktami spożywczymi – również akcesoria kuchenne. Wskaźnik wyświetleń dla tej gazetki wyniósł 75%.

Na drugim miejscu znalazła się wiosenna oferta “Bielizna nabiera kolorów” sieci Auchan. Wskaźnik wyświetleń dla tej gazetki wyniósł 71%.

Pierwszą trójkę zamyka ta sama, co w ubiegłym tygodniu gazetka “Super start tygodnia” sieci Intermarche, pełna produktów spożywczych oraz atrakcyjnej promocji na suszarkę. Współczynnik wyświetleń wyniósł tym razem dla publikacji 69%.

Czwarte miejsce tym zajęła publikacja Netto, w której znalazły się walizki w atrakcyjnych cenach, produkty spożywcze oraz akcesoria samochodowe. Współczynnik wyświetleń do końca wyniósł dla tej gazetki 65%.

Top 5 najbardziej angażujący gazetek w minionym tygodniu, zamyka 13-stronicowa publikacja sieci Dino, w której znalazły się przede wszystkim artykuły spożywcze i chemiczne. Współczynnik wyświetleń do końca wyniósł dla tej publikacji 64%.

Jeśli interesują Cię zestawienia najbardziej popularnych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych według prawie miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszej aplikacji mobilnej w Polsce, agregującej oferty reklamowe sieci handlowych, zapisz się do naszego newslettera, a będziemy informować Cię o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już w środę opublikujemy zestawienie struktury płci i wieku użytkowników, którzy przeglądali wymienione w dzisiejszym wpisie gazetki. Natomiast w piątek, przedstawimy listy produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w minionym tygodniu, w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *