Bez kategorii

Kim są użytkownicy Blixa? – zestawienie tygodniowe [26.02-4.03.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Posiłkując się zestawieniem najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek minionego tygodnia, przedstawiamy strukturę wieku i płci użytkowników aplikacji Blix.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI?

W minionym tygodniu, wśród kobiet, najpopularniejszą gazetką okazała się publikacja sieci Pepco “Katalog pełen inspiracji dla domu”, natomiast wśród mężczyzn – “Okazje tygodnia” sieci Biedronka.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI?

Najbardziej angażującymi gazetkami według kobiet były ex aequo publikacje sieci Auchan “Bielizna nabiera kolorów” i sieci Netto “Gazetka weekendowa (8-10.03)”. Natomiast wśród mężczyzn – publikacja “Super start tygodnia” sieci Intermarche.

Jeśli interesują Cię zestawienia demografii niemal miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszego mobilnego agregatu gazetek reklamowych w Polsce, koniecznie zapisz się do subskrybcji naszego newslettera. Będziemy informować Cię o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już w piątek, przedstawimy kolejne listy produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach minionego tygodnia. Serdecznie zapraszamy do śledzenia naszego bloga!

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *