Bez kategorii

Czego szukają użytkownicy Blixa? – zestawienie tygodniowe [26.02-4.03.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Kolejny raz, prezentujemy zestawienie produktów, których użytkownicy Blixa najchętniej poszukiwali w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach reklamowych ubiegłego tygodnia (ich zestawienie publikowaliśmy tutaj).

CZEGO SZUKALI UŻYTKOWNICY W NAJPOPULARNIEJSZYCH GAZETKACH?

Ty razem, nie było jednoznacznego zwycięzcy, wśród najczęściej poszukiwanych produktów w najpopularniejszych gazetkach ubiegłego tygodnia. Użytkownicy Blixa chętnie poszukiwali produktów marek Gerber i Vileda, akumulatorów, soków i suszarek. Minionym tygodniem zdecydowanie zawładnęły – poza produktami dedykowanymi najmłodszym – akcesoria do domu.

CZEGO SZUKALI UŻYTKOWNICY W NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCYCH GAZETKACH?

Najczęściej poszukiwanym produktem w najbardziej angażujących gazetkach ubiegłego tygodnia były chipsy. Poza tym, użytkownicy Blixa szukali: suszarek, rajstop, serów, karkówki i pampersów. W przypadku tej kategorii, zauważyć dało się zwiększone zainteresowanie produktami spożywczymi oraz bielizną.

Jeśli interesują Cię zestawienia produktów, jakich poszukują w gazetkach reklamowych użytkownicy najpopularniejszej w Polsce aplikacji agregującej oferty sieci handlowych, subskrybuj nasz newsletter oraz powiadomienia. Na bieżąco będziemy Cię informować o kolejnych zestawieniach, jakie opublikujemy na naszym blogu.

W przyszłym tygodniu, nasze publikacje zaczną ukazywać się w zmienionym harmonogramie:

  • we wtorek – zestawienie najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek w tym tygodniu, na które wpłynęły zachowania użytkowników aplikacji Blix,
  • w środę – struktury demograficzne użytkowników aplikacji Blix,
  • w czwartek – najczęściej wyszukiwane produkty w gazetkach przez użytkowników aplikacji Blix.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *