Bez kategorii

Najpopularniejsze i najbardziej angażujące gazetki w Blixie – zestawienie tygodniowe [5-11.03.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Tak, jak uprzedzaliśmy, od tego tygodnia nasze publikacje będą ukazywały się od wtorku do czwartku. Mamy nadzieję, że nowy harmonogram przyniesie same korzyści dla naszych Czytelników. A już dziś, prezentujemy cykliczne zestawienia najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek, o których zdecydowało niemal  1 000 000 użytkowników Blixa – najpopularniejszej aplikacji, agregującej mobilne gazetki reklamowe.

NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI – TOP 5

Najpopularniejszymi gazetkami określamy te 5 gazetek, które odnotowały najwięcej wyświetleń spośród wszystkich dodanych w ubiegłym tygodniu do aplikacji Blix.

Na listę najpopularniejszych gazetek minionego tygodnia tradycyjnie już znalazły się sieci Biedronka i Lidl, z przewagą Biedronki.

Pierwsze miejsce, standardowo już, przypadło Biedronce. Gazetka pełna promocji na Dzień Kobiet i Wielkanoc przypadła użytkownikom Blixa do gustu. Dodatkowo, znalazły się takie oferty, jak: nawet 47% rabatu na wybrane mięso, produkty BIO czy promocje na piwo.

Na drugim miejscu zestawienia również znalazła się gazetka Biedronki. Tym razem z gazetką “Okazje tygodnia”, w której znalazł się m.in.: sprzęty i akcesoria kuchenne, ozdoby wielkanocne, tekstylia do domu, świąteczne upominki dla najmłodszych, akcesoria piśmiennicze czy książki.

Podium najpopularniejszych gazetek minionego tygodnia zamyka Lidl z publikacją “Już w przyszłym tygodniu w Twoim sklepie”, a w niej m.in.: kurtki przeciwdeszczowe dla całej rodziny, akcesoria rowerowe, buty i odzież do biegania, drobne AGD i sprzęt do majsterkowania, elegancka odzież damska i męska oraz dekoracje wielkanocne.

Czwartą, najpopularniejszą gazetką minionego tygodnia była publikacja Biedronki “W tym tygodniu”, obowiązująca od czwartku do środy. Znalazły się w niej m.in. promocje związane z niedzielą bez handlu, kwiaty na Dzień Kobiet, drugie opakowanie bakalii 50% taniej, wybrane mięso 47% taniej, drugie ciasto 50% taniej, kosmetyki w promocyjnych cenach, wybrana karma dla zwierząt min. 20% taniej.

Zestawienie top 5 najpopularniejszych gazetek reklamowych zamyka Lidl z ofertą obowiązującą od Dnia Kobiet. A w niej m.in.: promocje na kwiaty, wybrane mięso do 30% taniej, nabiał do 27% taniej, wędliny do 28% taniej, środki czystości i asortyment dla dzieci.

NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI – TOP 5

Najbardziej angażującymi gazetkami określamy te 5 gazetek, które użytkownicy Blixa najczęściej oglądali od początku do końca. Współczynnik wyświetleń jest to wynik ilorazu unikalnych wyświetleń do końca i wszystkich unikalnych wyświetleń danej gazetki w danym okresie.

Najkrótsza gazetka miała 2 strony, a najdłuższa (kolejny rekord!) – 16 stron.

Top 5 najbardziej angażujących gazetek w minionym tygodniu, otwiera weekendowa oferta Kauflandu “Top artykuł”. A w niej akcesoria kuchenne i krzesła ogrodowe z technorattanu w atrakcyjnej cenie. Wskaźnik wyświetleń dla tej gazetki wyniósł 85%.

Na drugim miejscu znalazła się oferta TXM textilmarket z rabatem -20% na wszystko, odzieżą i bielizną damską i dziecięcą, a także tekstyliami i dekoracjami do domu. Wskaźnik wyświetleń dla tej gazetki wyniósł 82%.

Pierwszą trójkę zamyka weekendowa gazetka Netto. A w niej m.in.: oferty promocyjne na produkty spożywcze, akcesoria łazienkowe i dzienne AGD. Współczynnik wyświetleń wyniósł tym razem dla publikacji 80%.

Trzecie miejsce, ex aequo z Netto, zajęła publikacja OBI, w której znalazł się asortyment ogrodowy. Współczynnik wyświetleń do końca wyniósł dla tej gazetki 80%.

Top 5 najbardziej angażujący gazetek w minionym tygodniu, zamyka 16-stronicowa publikacja sieci KiK, w której znalazły się przede wszystkim odzież i obuwie damskie i dziecięce, wiosenne dekoracje do ogrodu i na balkon, akcesoria dla zwierząt, sprzęt kuchenny oraz artykuły dekoracyjne do domu. Współczynnik wyświetleń do końca wyniósł dla tej publikacji 76%.

Jeśli interesują Cię zestawienia najbardziej popularnych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych według prawie miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszej aplikacji mobilnej w Polsce, agregującej oferty reklamowe sieci handlowych, zapisz się do naszego newslettera i subskrybuj powiadomienia, a będziemy informować Cię o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już jutro opublikujemy zestawienie struktury płci i wieku użytkowników, którzy przeglądali wymienione w dzisiejszym wpisie gazetki. Natomiast w czwartek, przedstawimy listy produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w minionym tygodniu, w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazekach.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *