Bez kategorii

Kim są użytkownicy Blixa? – zestawienie tygodniowe [5-11.03.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Prezentujemy strukturę wieku i płci użytkowników aplikacji Blix, zgodnie z zestawieniem najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek ubiegłego tygodnia.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI?

W minionym tygodniu, wśród kobiet, najpopularniejszą gazetką okazały się publikacje sieci Biedronka „W tym tygodniu – od poniedziałku do soboty” i “W tym tygodniu – od czwartku do środy”, natomiast wśród mężczyzn – “Od czwartku” sieci Lidl.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI?

Najbardziej angażującą gazetką według kobiet była publikacja TXM textilmarket. Natomiast wśród mężczyzn – publikacja “Początek zmian w ogrodzie” sieci OBI.

Jeśli interesują Cię zestawienia demografii niemal miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszego mobilnego agregatu gazetek reklamowych w Polsce, koniecznie zapisz się do subskrybcji naszego newslettera i powiadomień. Będziemy informować Cię o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już jutro przedstawimy kolejne listy produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach minionego tygodnia. Serdecznie zapraszamy do śledzenia naszego bloga!

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *