Bez kategorii

Najpopularniejsze i najbardziej angażujące gazetki w Blixie – zestawienie tygodniowe [12-18.03.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Która gazetka była w zeszłym tygodniu najpopularniejsza wśród niemal  1000000 użytkowników Blixa, a która najbardziej ich zaangażowała? O tym wszystkim w dzisiejszym wpisie.

NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI – TOP 5

Najpopularniejszymi gazetkami określamy te 5 gazetek, które odnotowały najwięcej wyświetleń spośród wszystkich dodanych w ubiegłym tygodniu do aplikacji Blix.

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych gazetek przypadło “Okazjom tygodnia” sieci Biedronka. Można w niej było znaleźć m.in. akcesoria i sprzęt kuchenny, elektronikę, odzież damską, męską i dziecięcą, zabawki, książki, filmy, tekstylia, wyroby ceramiczne.

Drugie miejsce przypadło cyklicznej publikacji Lidla, z ofertą na cały tydzień. Znalazły się w niej m.in.: sprzęt i akcesoria kuchenne, dekoracje wielkanocne, zastawy i sztućce z górnej półki, produkty spożywcze z serii Deluxe, odzież damska, męska i dziecięca z BIObawełny, akcesoria samochodowe, sprzęt wędkarski, sprzęt do czyszczenia parowego, narzędzia remontowe, akcesoria ogrodowe oraz zabawki.

Podium najpopularniejszych gazetek minionego tygodnia zamyka Biedronka z publikacją “W tym tygodniu – od czwartku do środy”. W ofercie znalazły się m.in.: owoce i warzywa, mięso tańsze nawet o 44%, ryby, pieczywo, ciasta w promocji drugie za pół ceny, bakalie tańsze nawet o 20%, nabiał, wędliny, kabanosy w promocji kup 2 i zapłać mniej, mrożonki, dania gotowe, pizza min. 20% taniej, rabaty na słodycze, kawa, napoje, promocje na piwo, pieluchy, kosmetyki, artykuły chemiczne, kwiaty, pożywienie dla zwierząt, konserwy mięsne w promocji kup 2 i zapłać mniej.

Czwartą, najpopularniejszą gazetką minionego tygodnia była publikacja Biedronki “W tym tygodniu – od poniedziałku do soboty”, a w niej m.in.: typowo wielkanocna oferta spożywcza, dezodoranty i wody toaletowe min. 25% taniej, pokarm dla zwierząt, artykuły chemiczne, pieluchy, promocje na kosmetyki, wybrane wafle i ciastka min. 20% taniej.

Zestawienie top 5 najpopularniejszych gazetek reklamowych zamyka Lidl z ofertą “Od czwartku”, a w niej m.in.: owoce i warzywa, wyroby cukiernicze, świąteczne promocje na mięso (do 47% taniej), ryby, nabiał, wędliny, druga herbata za pół ceny, napoje, piwo, słoiczki dla dzieci, chemia gospodarcza.

NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI – TOP 5

Najbardziej angażującymi gazetkami określamy te 5 gazetek, które użytkownicy Blixa najczęściej oglądali od początku do końca. Współczynnik wyświetleń jest to wynik ilorazu unikalnych wyświetleń do końca i wszystkich unikalnych wyświetleń danej gazetki w danym okresie.

Najkrótsza gazetka miała 2 strony, a najdłuższa (kolejny rekord!) – 20 stron.

Top 5 najbardziej angażujących gazetek w minionym tygodniu, otwiera weekendowa oferta Kauflandu “Top artykuł”. A w niej ozdoby wielkanocne. Wskaźnik wyświetleń dla tej gazetki wyniósł 83%.

Na drugim miejscu znalazła się weekendowa oferta Netto, gdzie – poza artykułami spożywczymi – znalazły się też garnki i akcesoria kuchenne. Wskaźnik wyświetleń dla tej gazetki wyniósł 80%.

Pierwszą trójkę zamyka weekendowa gazetka Biedronki “Czysta radość wiosennych porządków”. A w niej m.in.: chemia gospodarcza, pieluchy i akcesoria zapachowe. Współczynnik wyświetleń wyniósł tym razem dla publikacji 78%. Warto dodać, że publikacja Biedronki po raz pierwszy znalazła się w zestawieniu najbardziej angażujących gazetek i miała rekordową liczbę stron – 20.

Trzecie miejsce, ex aequo z Biedronką, zajęła publikacja KiK, pełna wiosennej odzieży damskiej i dziecięcej oraz zabawek dla najmłodszych. Współczynnik wyświetleń do końca wyniósł dla tej gazetki 78%.

Top 5 najbardziej angażujący gazetek w minionym tygodniu, publikacja Castoramy, w której znalazły się produkty do domu i ogrodu. Współczynnik wyświetleń do końca wyniósł dla tej publikacji 72%.

Jeśli interesują Cię zestawienia najbardziej popularnych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych według prawie miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszej aplikacji mobilnej w Polsce, agregującej oferty reklamowe sieci handlowych, zapisz się do naszego newslettera i subskrybuj powiadomienia, a będziemy informować Cię o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już jutro opublikujemy zestawienie struktury płci i wieku użytkowników, którzy przeglądali wymienione w dzisiejszym wpisie gazetki. Natomiast w czwartek, przedstawimy listy produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w minionym tygodniu, w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *