Bez kategorii

Kim są użytkownicy Blixa? – zestawienie tygodniowe [12-18.03.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Dane demograficzne na temat osób przeglądających mobilne gazetki reklamowe mogą wskazać sieciom handlowym profil idealnego klienta. Prezentujemy najważniejsze informacje w odniesieniu do zestawienia najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek ubiegłego tygodnia.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI?

W minionym tygodniu, wśród kobiet, najpopularniejszą gazetką okazała się publikacja sieci Biedronka “W tym tygodniu – od poniedziałku do soboty”, natomiast wśród mężczyzn – dwie publikacje sieci Lidl: “Od poniedziałku” i “Od czwartku”.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI?

Najbardziej angażującą gazetką według kobiet była publikacja sieci KiK “Więcej mody”. Natomiast wśród mężczyzn – publikacja “Dom i ogród” sieci Castorama.

Jeśli interesują Cię zestawienia demografii niemal miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszego mobilnego agregatu gazetek reklamowych w Polsce, koniecznie zapisz się do subskrybcji naszego newslettera i powiadomień. Będziemy informować Cię o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już jutro przedstawimy kolejne listy produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach minionego tygodnia. Serdecznie zapraszamy do śledzenia naszego bloga!

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *