Bez kategorii

Najpopularniejsze i najbardziej angażujące gazetki w Blixie – zestawienie tygodniowe [19-25.03.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Co tydzień analizujemy zachowania niemal 1 000 000 użytkowników Blixa – mobilnej aplikacji agregującej gazetki reklamowe – by przedstawić Państwu nawyki zakupowe Polaków. Dziś prezentujemy najpopularniejsze i najbardziej angażujace publikacje sieci handlowych, które w minionym tygodniu znalazły się w zestawieniu top 5.

NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI – TOP 5

Najpopularniejszymi gazetkami określamy te 5 gazetek, które odnotowały najwięcej wyświetleń spośród wszystkich dodanych w ubiegłym tygodniu do aplikacji Blix.

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych gazetek przypadło publikacji “W tym tygodniu – od czwartku do środy” sieci Biedronka, w której znalazły się promocje m.in. na: piwo, mięso, ryby, pieczywo, ciasta, sery, mrożonki, makarony, kawy, słodycze, asortyment dziecięcy, kosmetyki, kwiaty i rośliny, karma dla zwierząt.

Drugie miejsce przypadło również Biedronce – tym razem publikacji “Okazje tygodnia”, w której znalazły się m.in. piżamy damskie, męskie i dziecięce, meble i dodatki do domu, książki, płyty oraz zabawki.

Podium najpopularniejszych gazetek minionego tygodnia zamyka Lidl z publikacją “Od poniedziałku do soboty”, w której znalazły się m.in. tekstylia do domu, odzież damska, męska i dziecięca, akcesoria łazienkowe, akcesoria ogrodowe, sprzęt sprzątający oraz zapowiedź serii produktów spożywczych Deluxe.

Czwartą, najpopularniejszą gazetką minionego tygodnia była publikacja Biedronki “W tym tygodniu – od poniedziałku do niedzieli”, a w niej przede wszystkim spożywcza oferta wielkanocna.

Zestawienie top 5 najpopularniejszych gazetek reklamowych zamyka Lidl z ofertą “Od czwartku”, w której znalazła się oferta wielkanocna,

NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI – TOP 5

Najbardziej angażującymi gazetkami określamy te 5 gazetek, które użytkownicy Blixa najczęściej oglądali od początku do końca. Współczynnik wyświetleń jest to wynik ilorazu unikalnych wyświetleń do końca i wszystkich unikalnych wyświetleń danej gazetki w danym okresie.

Top 5 najbardziej angażujących gazetek w minionym tygodniu, otwiera wiosenna oferta TXM textilmarket. A w niej damska, męska i dziecięca odzież oraz ozdoby wielkanocne oraz informacje o rabatach do -25%, obejmujących w danych dniach konkretny asortyment. Tym razem, wskaźnik wyświetleń do końca dla tej gazetki wyniósł 81%.

Na drugim miejscu znalazła się ta sama, co w ostatnim zestawieniu, weekendowa oferta Netto, w której znalazły się artykuły spożywcze, garnki oraz sprzęt i akcesoria kuchenne. Wskaźnik wyświetleń dla tej gazetki wyniósł 80%.

Pierwszą trójkę zamyka weekendowa gazetka sieci Pepco, w której znalazły się zabawki dla najmłodszych, a także ubrania dla dzieci i młodzieży. Współczynnik wyświetleń do końca wyniósł dla tej publikacji 78%.

Trzecie miejsce zajęła publikacja OBI, pełna narzędzi, akcesoriów i mebli ogrodowych oraz cenowych okazji na asortyment do domu. Współczynnik wyświetleń do końca wyniósł dla tej gazetki 75%.

Top 5 najbardziej angażujący gazetek w minionym tygodniu, publikacja sieci KiK, w której znalazła się wiosenna odzież damska, męska i dziecięca, bielizna oraz tropikalne dodatki do domu. Współczynnik wyświetleń do końca wyniósł dla tej publikacji 73%.

Jeśli interesują Cię zestawienia najbardziej popularnych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych według prawie miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszej aplikacji mobilnej w Polsce, agregującej oferty reklamowe sieci handlowych, zapisz się do naszego newslettera i subskrybuj powiadomienia, a będziemy informować Cię o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już jutro opublikujemy zestawienie struktury płci i wieku użytkowników, którzy przeglądali wymienione w dzisiejszym wpisie gazetki. Natomiast w czwartek, przedstawimy listy produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w minionym tygodniu, w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *