Bez kategorii

Najpopularniejsze i najbardziej angażujące gazetki w Blixie – zestawienie tygodniowe [14.05-20.05.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

W minionym tygodniu Polacy z chęcią przeglądali przede wszystkim gazetki z asortymentem okolicznościowym na Dzień Matki i Dzień Dziecka. Publikacje których sieci były najpopularniejsze, a których najbardziej zaangażowały użytkowników największej aplikacji w Polsce, agregującej gazetki reklamowe? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zawarte zostały w dzisiejszym wpisie, do lektury którego serdecznie zapraszamy.

NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI – TOP 5

Najpopularniejszymi gazetkami określamy te 5 gazetek, które odnotowały najwięcej wyświetleń spośród wszystkich dodanych w ubiegłym tygodniu do aplikacji Blix.

Tym razem siły pomiędzy Lidlem a Biedronką rozłożyły się w zasadzie po równo. Wszystko dzięki temu, że w zestawieniu znalazła się gazetka Pepco z dedykowaną ofertą na Dzień Matki.

Pierwsze miejsce zajęła gazetka sieci Lidl z ofertą na Dzień Dziecka. Oprócz propozycji prezentów z okazji tytułowego święta, w publikacji znalazła się też m.in. odzież i kuchenny sprzęt AGD.

Drugie miejsce przypadło popularnej wśród użytkowników Blixa gazetce „W tym tygodniu”, wydawanej przez  sieć Biedronka. Znalazła się w niej przede wszystkim promocyjna oferta na artykuły spożywcze.

Podium zamyka Biedronka z publikacją „Okazje tygodnia”, w której znalazły się m.in. propozycje prezentów na Dzień Dziecka oraz seria odzieży dla rodziców i dzieci.

Kolejne miejsce przypadło gazetce sieci Pepco, w której znalazła się przede wszystkim oferta okolicznościowa, związana ze zbliżającym się Dniem Matki.

Top 5 najpopularniejszych gazetek reklamowych minionego tygodnia zamyka publikacja sieci Lidl „Od czwartku”, a w niej głównie asortyment spożywczy.

NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI – TOP 5

Najbardziej angażującymi gazetkami określamy te 5 gazetek, na których przeglądaniu użytkownicy Blixa spędzili najwięcej czasu.

Gazetki znajdujące się w zestawieniu najbardziej angażujących składały się z od 40 do 80 stron.

Na pierwszym miejscu, wśród najbardziej angażujących gazetek, podobnie, jak w ubiegłym tygodniu, znalazł się katalog Avonu, jednak tym razem była to jego pierwsza część. Użytkownicy Blixa spędzili w niej średnio niecałe 4 minuty, poświęcając na zapoznanie się z każdą stroną średnio 2,68 sekundy. Gazetka składała się z 80 stron.

Drugie miejsce przypadło publikacji sieci Kaufland, w której – poza ofertą spożywczą – znalazły się m.in. inspiracje prezentowe na Dzień Mamy, chemia gospodarcza i książki. Gazetka składała się z 48 stron. Użytkownicy Blixa spędzili w niej średnio prawie 4 minuty, poświęcając każdej stronie średnio aż 4,40 sekundy.

Na podium znalazła się również publikacja sieci Biedronka „W tym tygodniu – od poniedziałku do niedzieli”, w której znalazł się przede wszystkim asortyment spożywczy. Gazetka liczyła 48 stron. Użytkownicy spędzili w niej średnio po niecałe 3 minuty, poświęcając każdej stronie średnio 3,69 sekundy.

Na czwartym miejscu znalazła się ta sama publikacja Lidla, która nie miała sobie równych pośród najpopularniejszych gazetek minionego tygodnia. Znalazły się w niej przede wszystkim inspirujące upominki dla najmłodszych. Przeciętny użytkownik spędził  w niej prawie 3 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez 4,40 sekundy. Gazetka liczyła 40 stron.

Top 5 najbardziej angażujących gazetek minionego tygodnia zamyka Auchan z urodzinową ofertą. Gazetka liczyła 40 stron, średni czas spędzony w niej przez użytkowników Blixa wyniósł 2,77 minuty, z czego na zapoznanie się z każdą stroną poświecono średnio 4,15 sekundy.

Jeśli interesują Cię zestawienia najbardziej popularnych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych według prawie miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszej aplikacji mobilnej w Polsce, agregującej oferty reklamowe sieci handlowych, zapisz się do naszego newslettera i subskrybuj powiadomienia, a będziemy informować Cię o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już jutro opublikujemy zestawienie struktury płci i wieku użytkowników oraz zestawienie produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w minionym tygodniu, w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera