Bez kategorii

Czego szukają użytkownicy Blixa? – zestawienie tygodniowe [14.05-20.05.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Przedstawiamy produkty, jakich Polacy najczęściej poszukiwali w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach minionego tygodnia, wpisując zapytania do wyszukiwarki wbudowanej w aplikację, która stanowi jedną z ulubionych funkcji użytkowników Blixa. Pozwala im bowiem na znajdowanie konkretnego asortymentu w ofertach sieci handlowych.

CZEGO SZUKALI UŻYTKOWNICY W NAJPOPULARNIEJSZYCH GAZETKACH?

CZEGO SZUKALI UŻYTKOWNICY W NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCYCH GAZETKACH?

Tym razem użytkownicy Blixa najchętniej poszukiwali takich produktów, jak: masło, lody, piwo, filet z kurczaka, sandały, huśtawka, pościel, basen, piżama. Po wpisywanych frazach ewidentnie widać, że wiosna króluje nie tylko za oknem.

Jeśli interesują Cię zestawienia produktów, jakich poszukują w gazetkach reklamowych użytkownicy najpopularniejszej w Polsce aplikacji agregującej oferty sieci handlowych, subskrybuj nasz newsletter oraz powiadomienia. Na bieżąco będziemy Cię informować o kolejnych zestawieniach, jakie opublikujemy na naszym blogu.

W przyszłym tygodniu przedstawimy kolejne zestawienie najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek mobilnych, demografię użytkowników Blixa i statystki dotyczące najpopularniejszych słów kluczowych.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera