Bez kategorii

Kim są użytkownicy Blixa? – zestawienie tygodniowe [14.05-20.05.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Wczoraj opublikowaliśmy zestawienie najpopularniejszych i najbardziej angażujących mobilnych gazetek reklamowych minionego tygodnia. Dziś chcemy zaprezentować Państwu dane demograficzne dotyczące użytkowników najpopularniejszej w Polsce aplikacji mobilnej, agregującej gazetki, które odnoszą się do wspomnianych publikacji. Gorąco zachęcamy do lektury!

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI?

W minionym tygodniu, wśród kobiet, najpopularniejszą gazetką była publikacja sieci Pepco „Prezenty na Dzień Matki dla każdej Mamy”. Z osób, które się z nią zapoznały, panie stanowiły aż 89%. Natomiast wśród mężczyzn publikacja Lidla „Dzień Dziecka”. Panowie stanowili 24% użytkowników przeglądających tę właśnie pozycję.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI?

Najbardziej angażującą gazetką, według kobiet, była pierwsza część katalogu Avonu. Z osób, które się z nią zapoznały, panie stanowiły aż 87%. Natomiast wśród mężczyzn publikacja Kauflandu „Na dobry tydzień”. Panowie stanowili 23% użytkowników przeglądających tę właśnie pozycję.

Jeśli interesują Cię zestawienia demografii niemal miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszego mobilnego agregatu gazetek reklamowych w Polsce, koniecznie zapisz się do subskrypcji naszego newslettera i powiadomień. Będziemy informować Cię o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Jeszcze dziś, jak co tydzień, przedstawimy listy produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach minionego tygodnia. Serdecznie zapraszamy do śledzenia naszego bloga!

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera