Bez kategorii

Najpopularniejsze i najbardziej angażujące gazetki w Blixie – zestawienie tygodniowe [28.05-03.06.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

W minionym tygodniu, Polacy zaczęli przygotowywać się do Mundialu, co dało się zauważyć w podejmowanych przez nich decyzjach zakupowych. Do gry wkraczają też propozycje sieci budowlanych, głównie te związane z remontowaniem łazienek. Poza tym, wciąż dużym zainteresowaniem cieszą się oferty grillowe. Słowem, swoimi nawykami zakupowymi Polacy udowadniają, że przygotowują się do lata, które nadchodzi wielkimi krokami.

NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI – TOP 5

Najpopularniejszymi gazetkami określamy te 5 gazetek, które odnotowały najwięcej wyświetleń spośród wszystkich dodanych w ubiegłym tygodniu do aplikacji Blix.

Pierwsze miejsce zajęła gazetka sieci Lidl, w której znalazły się m.in. walizki, odzież lniana oraz odzież dla kibiców.

Na drugim miejscu znalazła się oferta Biedronki „W tym tygodniu – od poniedziałku do soboty”, a w niej przede wszystkim promocje na artykuły spożywcze.

Trzecie miejsce również należało do Biedronki. Tym razem była to jednak publikacja „Czas na grill”, w której – jak sam tytuł wskazuje – znalazła się oferta grillowa, a poza tym produkty związane z Dniem Dziecka.

Kolejna pozycja także należała do Biedronki. W publikacji „Dumni z naszych” znalazły się patriotyczne stroje i akcesoria dla kibiców polskiej reprezentacji.

Na ostatnim miejscu zestawienia top 5 najpopularniejszych gazetek ubiegłego tygodnia znalazła się publikacja Biedronki „Okazje tygodnia”, w której znalazły się m.in. narzędzia do majsterkowania i artykuły ogrodowo-tarasowo-balkonowe.

NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI – TOP 5

Najbardziej angażującymi gazetkami określamy te 5 gazetek, na których przeglądaniu użytkownicy Blixa spędzili najwięcej czasu.

Gazetki znajdujące się w zestawieniu najbardziej angażujących składały się z od 48 do 80 stron.

Na pierwszym miejscu, wśród najbardziej angażujących gazetek, znalazł się łazienkowy katalog Castoramy. Użytkownicy Blixa spędzili na jego przeglądaniu średnio 3,62 minuty, poświęcając na zapoznanie się z każdą stroną średnio 2,86 sekundy. Gazetka składała się z 76 stron.

Drugie miejsce przypadło katalogowi AVON. Gazetka składała się z 80 stron. Użytkownicy Blixa spędzili w niej średnio 3,48 minut, poświęcając każdej stronie średnio aż 2,61 sekundy.

Na podium znalazła się również publikacja sieci Biedronka „Czas na grill”, w której znalazł się przede wszystkim asortyment spożywczy. Gazetka liczyła 48 stron. Użytkownicy spędzili w niej po niecałe 3,23 minuty, poświęcając każdej stronie średnio 4,04 sekundy.

Na czwartym miejscu znalazła publikacja Kauflandu „Na dobry tydzień”. Znalazły się w niej przede wszystkim asortyment spożywczy i związany z Dniem Dziecka. Przeciętny użytkownik spędził  w niej 3,17 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez 3,96 sekundy. Gazetka liczyła 48 stron.

Top 5 najbardziej angażujących gazetek minionego tygodnia zamyka Biedronka z ofertą „W tym tygodniu – od czwartku do środy”. Gazetka liczyła 48 stron, średni czas spędzony w niej przez użytkowników Blixa wyniósł 3,08 minuty, z czego na zapoznanie się z każdą stroną poświecono średnio 3,85 sekundy.

Jeśli interesują Cię zestawienia najbardziej popularnych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych według prawie miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszej aplikacji mobilnej w Polsce, agregującej oferty reklamowe sieci handlowych, zapisz się do naszego newslettera i subskrybuj powiadomienia, a będziemy informować Cię o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już jutro opublikujemy zestawienie struktury płci i wieku użytkowników oraz zestawienie produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w minionym tygodniu, w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera