Bez kategorii

Kim są użytkownicy Blixa? – zestawienie tygodniowe [28.05-03.06.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Dla opublikowanego wczoraj zestawienia najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych minionego tygodnia, przygotowaliśmy strukturę demograficzną użytkowników Blixa – najpopularniejszej w Polsce aplikacji agregującej oferty sieci handlowych. Która publikacja podbiła serca kobiet, a która zainteresowała mężczyzn do tego stopnia, że na jej przeglądanie poświęcili kilka minut? Jak popularność gazetek rozłożyła się w różnych grupach wiekowych? Na te i wiele innych pytań odpowiadamy w dzisiejszym raporcie, do lektury którego serdecznie zachęcamy.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI?

Najpopularniejszymi gazetkami ubiegłego tygodnia, według kobiet, były ex aequo dwie publikacje Biedronki: „W tym tygodniu – od poniedziałku do soboty” i „Czas na grill – od piątku do środy”. Z osób, które się z nią zapoznały, panie stanowiły w obu przypadkach aż 78%. Natomiast wśród mężczyzn – publikacja Lidla „Katalog – od poniedziałku 28.05 do niedzieli 03.06”. Panowie stanowili 25% użytkowników przeglądających tę właśnie pozycję.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI?

W minionym tygodniu, wśród kobiet, najbardziej angażującą gazetką była publikacja sieci AVON „Piękno i niezależność”. Z osób, które się z nią zapoznały, panie stanowiły aż 82%. Natomiast wśród mężczyzn, publikacja Castoramy „Łazienki 2018”. Panowie stanowili 29% użytkowników przeglądających tę właśnie pozycję.

Jeśli interesują Cię zestawienia demografii niemal miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszego mobilnego agregatu gazetek reklamowych w Polsce, koniecznie zapisz się do subskrypcji naszego newslettera i powiadomień. Będziemy informować Cię o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już jutro, jak co tydzień, przedstawimy listy produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach minionego tygodnia. Serdecznie zapraszamy do śledzenia naszego bloga!

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera