Bez kategorii

Czego szukają użytkownicy Blixa? – zestawienie tygodniowe [28.05-03.06.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Wyszukiwarka wbudowana w aplikację jest jedną z najbardziej cenionych funkcji przez ponad 1 000 000 użytkowników Blixa. Pozwala im zaoszczędzić mnóstwo czasu, zwłaszcza, gdy wiedzą, czego dokładnie szukają w ofercie sieci handlowych. Nic więc dziwnego, że tak często i chętnie z niej korzystają, dostarczając nam jednocześnie materiałów do badań nad nawykami zakupowymi Polaków. Przedstawiamy produkty, jakich Polacy najczęściej poszukiwali w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach minionego tygodnia, wpisując zapytania do wyszukiwarki.

CZEGO SZUKALI UŻYTKOWNICY W NAJPOPULARNIEJSZYCH GAZETKACH?

CZEGO SZUKALI UŻYTKOWNICY W NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCYCH GAZETKACH?

Tym razem użytkownicy Blixa najchętniej poszukiwali takich produktów, jak: wentylator, moskitiera, piwo, arbuz, Coca-Cola, Crocs i pieluchy. Po wpisywanych frazach ewidentnie widać, że przygotowania do lata w polskich domach trwają na dobre. To również świetna podpowiedź dla specjalistów odpowiadających za planowanie gazetek reklamowych i zarządzanie asortymentem w sklepach.

Jeśli interesują Cię zestawienia produktów, jakich poszukują w gazetkach reklamowych użytkownicy najpopularniejszej w Polsce aplikacji agregującej oferty sieci handlowych, subskrybuj nasz newsletter oraz powiadomienia. Na bieżąco będziemy Cię informować o kolejnych zestawieniach, jakie opublikujemy na naszym blogu.

W przyszłym tygodniu przedstawimy kolejne zestawienie najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek mobilnych, demografię użytkowników Blixa i statystki dotyczące najpopularniejszych słów kluczowych.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera