Bez kategorii

Najpopularniejsze i najbardziej angażujące gazetki w Blixie – zestawienie tygodniowe [04-10.06.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

W minionym tygodniu, użytkownicy Blixa – najpopularniejszej aplikacji agregującej gazetki reklamowe w Polsce – przeglądali przede wszystkim publikacje z produktami spożywczymi, ubraniami i dodatkami do domu, kosmetykami oraz artykułami budowlanymi. Zapraszamy do zapoznania się z rankingami top 5 najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek sieci handlowych.

NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI – TOP 5

Najpopularniejszymi gazetkami określamy te 5 gazetek, które odnotowały najwięcej wyświetleń spośród wszystkich dodanych w ubiegłym tygodniu do aplikacji Blix.

Na pierwszym miejscu znalazła się publikacja Biedronki „Okazje tygodnia”, a w niej m.in.: materace, namioty, bielizna oraz odzież dla kibiców.

Drugie miejsce należało do katalogu sieci Lidl z ofertą od poniedziałku do soboty. W prezentowanym asortymencie znalazły się m.in. zgrzewarki do pakowania próżniowego, stroje piłkarskie dla kibiców oraz ubranka dla niemowląt.

Na podium znalazła się również publikacja „W tym tygodniu – od poniedziałku do soboty” sieci Biedronka, obfitująca m.in. w atrakcyjne cenowo oferty na asortyment spożywczy i chemię gospodarczą.

Czwarte miejsce przypadło sieci Pepco i publikacji „Moda na wakacje pełne zabawy za tak niewiele”. Znalazły się w niej m.in. ubrania dla dzieci i dla kobiet, akcesoria kuchenne i plażowe oraz akcesoria dla kibiców.

Podium zamyka sieć Biedronka z publikacją „W tym tygodniu – od poniedziałku do soboty”,  w której znalazł się przede wszystkim taki asortyment, jak: produkty spożywcze, piwo, mięso, pieluchy.

NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI – TOP 5

Najbardziej angażującymi gazetkami określamy te 5 gazetek, na których przeglądaniu użytkownicy Blixa spędzili najwięcej czasu.

Gazetki znajdujące się w dzisiejszym zestawieniu najbardziej angażujących składały się z od 48 do 80 stron.

Tak samo, jak w ubiegłotygodniowym raporcie, pierwsze miejsce zajął katalog z meblami, akcesoriami i inspiracjami łazienkowymi na 2018. Na jego przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili tym razem średnio 4,02 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 3,17 sekundy. 76-stronicowa gazetka jeszcze bardziej niż ostatnio zaangażowała użytkowników Blixa.

Choć rzadko się to zdarza, drugie miejsce w zestawieniu najbardziej angażujących gazetek reklamowych, tym razem również należało do tej samej sieci. Taki obrót sprawy świadczy o tym, jak bardzo – zwłaszcza w okresie wiosenno-letnim –  Polacy zainteresowani są ofertą kosmetyczną i budowlaną. Katalog AVON był przeglądany średnio przez 3,37 minuty, z czego na każdej stronie spędzano średnio 3,06 sekundy. Choć cała publikacja była przeglądana o 11 sekund krócej niż ostatnio, pojedyncze strony przykuwały uwagę użytkowników na dłużej. Gazetka liczyła 80 stron.

Trzecie miejsce przypadło modowemu katalogowi marki Bonprix, składającemu się z 76 stron. Użytkownicy Blixa przeglądali go średnio przez 3,35 minuty, poświęcając każdej stronie średnio 2,64 sekundy.

Czwarte miejsce przypadło sieci Kaufland. 48-stronicową publikację „Na dobry tydzień” użytkownicy Blixa przeglądali przez średnio 3,25 minuty, poświęcając każdej stronie średnio 4,06 sekundy.

Top 5 najbardziej angażujących gazetek zamyka – tak samo, jak otwierała – sieć Castorama. Tym razem jednak z publikacją „Balkon, taras, ogród – wiosna/lato 2018”. Na przeglądanie 62-stronicowej gazetki użytkownicy Blixa poświęcali średnio 3,22 minuty, każdej stronie poświęcając średnio 3,11 sekundy.

Jeśli interesują Cię zestawienia najbardziej popularnych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych według prawie miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszej aplikacji mobilnej w Polsce, agregującej oferty reklamowe sieci handlowych, zapisz się do naszego newslettera i subskrybuj powiadomienia, a będziemy informować Cię o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już jutro opublikujemy zestawienie struktury płci i wieku użytkowników oraz zestawienie produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w minionym tygodniu, w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera