Bez kategorii

Kim są użytkownicy Blixa? – zestawienie tygodniowe [04-10.06.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Dla opublikowanego wczoraj zestawienia najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych minionego tygodnia, przygotowaliśmy strukturę demograficzną użytkowników Blixa – najpopularniejszej w Polsce aplikacji agregującej oferty sieci handlowych. Zapraszamy do lektury raportu. Opublikowane dane mogą okazać się pomocne przy planowaniu asortymentu i gazetek reklamowych.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI?

Najpopularniejszymi gazetkami ubiegłego tygodnia, według kobiet, była publikacja Pepco „Moda na wakacje pełne zabawy za tak niewiele”. Z osób, które się z nią zapoznały, panie stanowiły aż 88%. Natomiast wśród mężczyzn –ex aequo – publikacja Biedronki „Okazje tygodnia” oraz Lidla „Katalog – od poniedziałku 04.06 do soboty 09.06”. Panowie stanowili 22% użytkowników przeglądających te pozycję.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI?

W minionym tygodniu, wśród kobiet, najbardziej angażującą gazetką była – kolejny raz – publikacja sieci AVON „Piękno i niezależność”. Z osób, które się z nią zapoznały, panie stanowiły aż 89%. Natomiast wśród mężczyzn, publikacja Castoramy „Balkon, taras, ogród – wiosna/lato 2018”. Panowie stanowili 35% użytkowników przeglądających tę właśnie pozycję.

Jeśli interesują Cię zestawienia demografii niemal miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszego mobilnego agregatu gazetek reklamowych w Polsce, koniecznie zapisz się do subskrypcji naszego newslettera i powiadomień. Będziemy informować Cię o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już jutro, jak co tydzień, przedstawimy listy produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach minionego tygodnia. Serdecznie zapraszamy do śledzenia naszego bloga!

 

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera