Gdzie kupują Polacy?

Najpopularniejsze i najbardziej angażujące gazetki w Blixie – zestawienie tygodniowe [2-8.07.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

W minionym tygodniu, użytkownicy Blixa – najpopularniejszej w Polsce aplikacji z  gazetkami reklamowymi – przeglądali przede wszystkim publikacje z produktami spożywczymi, ubraniami, kosmetykami oraz artykułami chemicznymi. Zapraszamy do zapoznania się z rankingami top 5 najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek sieci handlowych.

NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI – TOP 5

Najpopularniejszymi gazetkami określamy te 5 gazetek, które odnotowały najwięcej wyświetleń spośród wszystkich dodanych w ubiegłym tygodniu do aplikacji Blix.

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych gazetek zajął katalog sieci Lidl, a w nim m.in.: ubrania dla dzieci, piżamy damskie i męskie oraz tekstylia domowe.

Drugie miejsce przypadło publikacji „W tym tygodniu – od czwartku do środy” sieci Biedronka, oferującej produkty spożywcze w atrakcyjnych cenach.

Podium zamyka publikacja „W tym tygodniu – od poniedziałku do soboty” sieci Biedronka. Znalazły się w niej promocje na owoce, warzywa, mięso, wędliny, pieluchy oraz środki czystości.

Kolejne miejsce również należało do Biedronki. W gazetce „Lato lśniące czystością” znalazły się m.in.: płyny i proszki do prania, akcesoria do zmywarek oraz artykuły do sprzątania.

Zestawienie zamyka publikacja „Chroń i wydobywaj swoje piękno” sieci Biedronka, oferująca artykuły dla niemowląt oraz kosmetyki w atrakcyjnych cenach.

NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI – TOP 5

Najbardziej angażującymi gazetkami określamy te 5 gazetek, na których przeglądaniu użytkownicy Blixa spędzili najwięcej czasu.

Gazetki, które znalazły się w dzisiejszym zestawieniu najbardziej angażujących liczyły od 33 do 100 stron.

Zestawienie najbardziej angażujących gazetek minionego tygodnia otwiera 100-stronicowy katalog „New Black & White – Kropki i kraty na udane kontrasty”, oferujący ubrania, buty, bieliznę oraz akcesoria damskie. Na jego przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 3,38 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 2,03 sekundy.

Drugie miejsce zajęła publikacja „Na dobry tydzień” sieci Kaufland, w której znalazły się m.in.: promocje na produkty spożywcze, akcesoria do domu oraz środki czystości. Gazetka była przeglądana średnio przez 2,95 minuty, z czego na każdej stronie spędzano średnio 4,43 sekundy.

Podium zamyka 55-stronicowa publikacja „Czas festiwali” sieci Hebe. Wydawany cyklicznie magazyn cieszył się dużym zainteresowaniem ze względu na zamieszczone w nim praktyczne porady, sesję mody, pomysły na makijaże oraz kalendarz letnich festiwali. Na jego przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,92 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 3,18 sekundy.

Czwarte miejsce przypadło publikacji „Oferta przemysłowa” sieci Selgros, w której m.in. znalazły się baseny, grille, rowery, sprzęt AGD oraz elektronika. Użytkownicy Blixa przeglądali ją średnio przez 2,73  minuty, poświęcając każdej stronie średnio 4,97 sekundy.

Zestawienie najbardziej angażujących gazetek minionego tygodnia zamyka 36-stronicowa publikacja „W letnim klimacie i dużym wyborze” sieci Carrefour, oferująca produkty spożywcze, kosmetyki, artykuły chemiczne oraz akcesoria do domu i ogrodu. Na przeglądanie tej gazetki użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,70 minuty, każdej stronie poświęcając średnio 4,5 sekundy.

Jeśli interesują Państwa zestawienia najbardziej popularnych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych według prawie miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszej aplikacji mobilnej w Polsce, agregującej oferty reklamowe sieci handlowych, zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera i subskrybowania powiadomień. Dzięki temu będziemy informować Państwa o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już jutro opublikujemy zestawienie struktury płci i wieku użytkowników, natomiast pojutrze – zestawienie produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w minionym tygodniu, w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach.

 

 

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera