Kim są polscy konsumenci?

Kim są użytkownicy Blixa? – zestawienie tygodniowe [2-8.07.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Dla opublikowanego wczoraj zestawienia najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych minionego tygodnia, przeanalizowaliśmy strukturę demograficzną użytkowników Blixa – najpopularniejszej w Polsce aplikacji agregującej oferty sieci handlowych. Wyniki przedstawiamy w dzisiejszym wpisie.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI?

Najpopularniejszymi gazetkami ubiegłego tygodnia, według kobiet – ex aequo – były publikacje sieci Biedronka „Lato lśniące czystością” oraz „Uznane marki w niskich cenach”. Z osób, które się z nią zapoznały, panie stanowiły aż 81%. Natomiast wśród mężczyzn – ex aequo – publikacja Biedronki „W tym tygodniu – od czwartku do środy” oraz Lidla „Katalog – od poniedziałku 09.07 do soboty 14.07”. Panowie stanowili 22% użytkowników przeglądających te pozycję.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI?

W minionym tygodniu, najbardziej angażującą gazetką, wśród kobiet był magazyn „Czas festiwali” sieci Hebe. Damska część odbiorców stanowiła aż 91%. W przypadku mężczyzn, publikacja „Oferta przemysłowa” sieci Selgros. Panowie stanowili 33% osób przeglądających tę pozycję.

Jeśli interesują Państwa zestawienia najbardziej popularnych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych według prawie miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszej aplikacji mobilnej w Polsce, agregującej oferty reklamowe sieci handlowych, zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera i subskrybowania powiadomień. Dzięki temu będziemy informować Państwa o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już jutro, jak co tydzień, przedstawimy listy produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach minionego tygodnia. Serdecznie zapraszamy do śledzenia naszego bloga!

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera