Co kupują Polacy?

Czego szukają użytkownicy Blixa? – zestawienie tygodniowe [2-8.07.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Użytkownicy Blixa chętnie korzystają z wyszukiwarki, jaka została wbudowana w aplikację. Wpisują w nią produkty, których poszukują w ofertach sieci handlowych. Wśród zapytań coraz częściej pojawiają się też konkretne marki. Wygląda wiec na to, że branding ma w Polsce coraz większe znaczenie i coraz bardziej wpływa na intencje i wybory zakupowe konsumentów. Zachęcamy do zapoznania się z dzisiejszym raportem, w którym odpowiadamy na tytułowe pytanie.

CZEGO SZUKALI UŻYTKOWNICY W NAJPOPULARNIEJSZYCH GAZETKACH?

Najczęściej poszukiwanymi produktami w najpopularniejszych gazetkach ubiegłego tygodnia były kawa, piwo i pieluchy. Natomiast, wśród najczęściej poszukiwanych marek możemy wyróżnić: Pepsi, Coca-Cola, Pampers, Ariel, Persil, Dada, Gerber oraz Nivea. Popularnością cieszył się najbardziej asortyment dziecięcy, chemia gospodarcza i napoje.

CZEGO SZUKALI UŻYTKOWNICY W NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCYCH GAZETKACH?

W minionym tygodniu, najczęściej poszukiwanymi produktami w gazetkach najbardziej angażujących, było piwo, cukier oraz pampersy. Wśród najczęściej poszukiwanych marek, znalazły się z kolei: Pampers, Maybelline, Bourjois, YOPE oraz Finish. Dało się zauważyć duże zainteresowanie kosmetykami, odzieżą, sprzętem AGD oraz akcesoriami ogrodowymi.

Jeśli interesują Państwa zestawienia produktów poszukiwanych w gazetkach reklamowych przez użytkowników najpopularniejszej w Polsce aplikacji agregującej oferty sieci handlowych, zachęcamy do subskrybowania naszego newslettera oraz powiadomień. Na bieżąco będziemy Państwa informować o kolejnych raportach, jakie opublikujemy na blogu.

W przyszłym tygodniu przedstawimy kolejne zestawienie najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek mobilnych, demografię użytkowników Blixa i statystki dotyczące najpopularniejszych słów kluczowych.

 

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera