Gdzie kupują Polacy?

Najpopularniejsze i najbardziej angażujące gazetki w Blixie – zestawienie tygodniowe [9-15.07.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Przedstawiamy zestawienie najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek ubiegło tygodnia. O jego kształcie zadecydowali użytkownicy najpopularniejszej w Polsce aplikacji agregującej gazetki reklamowe sieci handlowych. Zapraszamy do lektury raportu.

NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI – TOP 5

Najpopularniejszymi gazetkami określamy te 5 gazetek, które odnotowały najwięcej wyświetleń spośród wszystkich dodanych w ubiegłym tygodniu do aplikacji Blix.

Na pierwszym miejscu znalazła się publikacja sieci Lidl, obfitująca m.in. w atrakcyjne cenowo ubranka dla niemowląt, damskie i męskie piżamy oraz komplety kołder i poduszek.

Na drugim miejscu znalazła się publikacja sieci Biedronka z serii „W tym tygodniu”, obowiązująca od czwartku do środy, w której znalazły się przede wszystkim liczne promocje na produkty spożywcze oraz napoje.

Na trzecim miejscu również znalazła się publikacja sieci Biedronka z serii „W tym tygodniu”, obowiązująca jednak od poniedziałku do soboty. Tu także nie brakowało asortymentu spożywczego w atrakcyjnych cenach.

Czwarte miejsce należało do sieci Pepco i gazetki z kolorową kolekcją dla maluszków.

Podium najpopularniejszych gazetek zamykają „Okazje tygodnia” sieci Biedronka, z m.in. ofertą sportową.

NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI – TOP 5

Najbardziej angażującymi gazetkami określamy te 5 gazetek, na których przeglądaniu użytkownicy Blixa spędzili najwięcej czasu.

Gazetki, które znalazły się w dzisiejszym zestawieniu najbardziej angażujących liczyły od 36 do 70 stron.

Miano najbardziej angażującej gazetki minionego tygodnia przypadło 56-stronicowej publikacji „W tym tygodniu – od poniedziałku do soboty” sieci Biedronka. Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 3,08 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 3,30 sekundy.

Drugie miejsce należało do 40-stronicowej publikacji z serii „Na dobry tydzień” sieci Kaufland. Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,92 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 4,38 sekundy.

Podium najbardziej angażujących gazetek ubiegłego tygodnia zamyka 36-stronicowy katalog Lidla. Na jego przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,80 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 4,67 sekundy.

Czwarte miejsce należało do 70-stronicowego katalogu Oriflame. Na jego przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,78 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 2,39 sekundy.

Top 5 najbardziej angażujących gazetek reklamowych minionego tygodnia zamyka 40-stronicowa oferta Tesco. Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,62 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 3,93 sekundy.

Jeśli interesują Państwa zestawienia najbardziej popularnych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych według prawie miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszej aplikacji mobilnej w Polsce, agregującej oferty reklamowe sieci handlowych, zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera i subskrybowania powiadomień. Dzięki temu będziemy informować Państwa o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już jutro opublikujemy zestawienie struktury płci i wieku użytkowników, natomiast pojutrze – zestawienie produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w minionym tygodniu, w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera