Kim są polscy konsumenci?

Kim są użytkownicy Blixa? – zestawienie tygodniowe [9-15.07.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

W dzisiejszym wpisie przedstawiamy strukturę demograficzną użytkowników Blixa dla opublikowanego wczoraj zestawienia najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych minionego tygodnia. Serdecznie zachęcamy do lektury raportu. Opublikowane dane mogą okazać się pomocne przy planowaniu asortymentu i gazetek reklamowych.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI?

Najpopularniejszą gazetką ubiegłego tygodnia, według kobiet, była publikacja Pepco „Kolorowa kolekcja dla każdego malucha za tak niewiele”. Damska część odbiorców stanowiła aż 89%. Natomiast wśród mężczyzn – ex aequo – katalog  Lidla, obowiązujący od poniedziałku do soboty oraz publikacja Biedronki „W tym tygodniu- od poniedziałku do soboty”. Panowie stanowili 21% użytkowników przeglądających te pozycje.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI?

Najbardziej angażującą gazetką, według kobiet była publikacja sieci Biedronka “W tym tygodniu- od poniedziałku do soboty”. Damska część odbiorców stanowiła aż 81%. Natomiast wśród mężczyzn – katalog “Letni niezbędnik: odkryj, wypróbuj, pokochaj” sieci Oriflame. Panowie stanowili aż 29% osób, które zapoznały się z tą publikacją.

Jeśli interesują Państwa zestawienia demografii niemal miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszego mobilnego agregatu gazetek reklamowych w Polsce, zapraszamy do zapisania się do subskrypcji naszego newslettera i powiadomień. Będziemy informować w nich o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już jutro, jak co tydzień, przedstawimy listy produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach minionego tygodnia. Serdecznie zapraszamy do śledzenia naszego bloga!

 

 

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera