Co kupują Polacy?

Czego szukają użytkownicy Blixa? – zestawienie tygodniowe [9-15.07.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Sprawdziliśmy, jakie produkty użytkownicy Blixa najczęściej wpisują do wyszukiwarki. Odnieśliśmy te dane do  zestawienia najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych minionego tygodnia i tak oto powstały nam dwie obszerne listy produktów najbardziej interesujących Polaków w ofercie sieci handlowych. Wyniki prezentujemy w dzisiejszym raporcie, do lektury którego serdecznie zachęcamy.

CZEGO SZUKALI UŻYTKOWNICY W NAJPOPULARNIEJSZYCH GAZETKACH?

Najczęściej poszukiwanymi produktami w najpopularniejszych gazetkach ubiegłego tygodnia były masło, cukier, czajnik oraz odkurzacz. Popularnością cieszyły się najbardziej produkty spożywcze, sprzęty AGD oraz artykuły do domu.

CZEGO SZUKALI UŻYTKOWNICY W NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCYCH GAZETKACH?

W minionym tygodniu, najczęściej poszukiwanymi produktami w najbardziej angażujących gazetkach były pampersy, mleko i cukier. Wśród najczęściej poszukiwanych marek, znalazły się z kolei: Pampers, Jacobs, Bebilon, NAN, Pepsi oraz Coca-Cola. Dało się zauważyć duże zainteresowanie artykułami dla niemowląt, kosmetykami oraz produktami do domu.

Jeśli interesują Państwa zestawienia produktów poszukiwanych w gazetkach reklamowych przez użytkowników najpopularniejszej w Polsce aplikacji agregującej oferty sieci handlowych, zachęcamy do subskrybowania naszego newslettera oraz powiadomień. Na bieżąco będziemy Państwa informować o kolejnych raportach, jakie opublikujemy na blogu.

W przyszłym tygodniu przedstawimy kolejne zestawienie najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek mobilnych, demografię użytkowników Blixa i statystki dotyczące najpopularniejszych słów kluczowych.

 

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera