Gdzie kupują Polacy?

Najpopularniejsze i najbardziej angażujące gazetki w Blixie – zestawienie tygodniowe [16-22.07.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Bazując na codziennych zachowaniach ponad 1 000 000 użytkowników Bixa – polskiej aplikacji mobilnej, agregującej oferty sieci handlowych – zebraliśmy dane i przygotowaliśmy raport dotyczący najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych ubiegłego tygodnia. Serdecznie zapraszamy do lektury.

NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI – TOP 5

Najpopularniejszymi gazetkami określamy te 5 gazetek, które odnotowały najwięcej wyświetleń spośród wszystkich dodanych w ubiegłym tygodniu do aplikacji Blix.

Pierwsze miejsce przypadło katalogowi sieci Lidl. Znalazły się w nim m.in. artykuły przemysłowe, odzież i tekstylia.

Drugie miejsce należało do publikacji „W tym tygodniu – od czwartku do środy” sieci Biedronka, w której przede wszystkim znalazły się artykuły spożywcze.

Podium zamyka publikacja „W tym tygodniu – od poniedziałku do soboty” sieci Biedronka, w której również przeważał asortyment spożywczy.

Na czwartym miejscu znalazła się publikacja „Od czwartku – lato pełne promocji” sieci Lidl, a w niej głównie oferta spożywcza.

Top 5 najpopularniejszych gazetek ubiegłego tygodnia zamyka Biedronka z cykliczną ofertą „Okazje tygodnia”, w której znalazły się m.in. akcesoria kuchenne.

NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI – TOP 5

Najbardziej angażującymi gazetkami określamy te 5 gazetek, na których przeglądaniu użytkownicy Blixa spędzili najwięcej czasu.

Gazetki, które znalazły się w dzisiejszym zestawieniu najbardziej angażujących liczyły od 20 do 56 stron.

Na pierwszym miejscu znalazła się 56-stronicowa publikacja Biedronki „W tym tygodniu – od poniedziałku do soboty”. Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 3,18 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 3,41 sekundy.

Drugie miejsce należało do 56-stronicowa publikacja Biedronki „W tym tygodniu – od poniedziałku do niedzieli”. Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 3,17 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 3,39 sekundy.

Trzecie miejsce przypadło 40-stronicowa publikacja Kauflandu z serii „Na dobry tydzień”. Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,90 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 4,35 sekundy.

Na czwartym miejscu znalazła się 24-stronicowa publikacja Super-Pharm „1+1 za grosz”. Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,72 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 6,79 sekundy.

Zestawienie najbardziej angażujących gazetek reklamowych minionego tygodnia zamyka 40-stronicowy katalog Lidla. Ten sam, który otwierał zestawienie najpopularniejszych gazetek. Na jego przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,57 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 3,85 sekundy.

Jeśli interesują Państwa zestawienia najbardziej popularnych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych według prawie miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszej aplikacji mobilnej w Polsce, agregującej oferty reklamowe sieci handlowych, zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera i subskrybowania powiadomień. Dzięki temu będziemy informować Państwa o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już jutro opublikujemy zestawienie struktury płci i wieku użytkowników, natomiast pojutrze – zestawienie produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w minionym tygodniu, w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera