Kim są polscy konsumenci?

Kim są użytkownicy Blixa? – zestawienie tygodniowe [16-22.07.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Wczoraj opublikowaliśmy zestawienie najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych minionego tygodnia. Dziś przygotowaliśmy strukturę demograficzną użytkowników Blixa – najpopularniejszej w Polsce aplikacji, agregującej oferty sieci handlowych dla wcześniej wspomnianej publikacji. Zapraszamy do lektury!

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI?

W minionym tygodniu, wśród kobiet, najpopularniejszą gazetką była cykliczna publikacja „Okazje tygodnia” sieci Biedronka. Damska część odbiorców stanowiła 81% . Natomiast wśród mężczyzn, katalog Lidl ” Od czwartku – lato pełne emocji”. Panowie stanowili 22% osób przeglądających tę pozycję.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI?

Najbardziej angażującą gazetką ubiegłego tygodnia, wśród kobiet, była publikacja sieci Super-Pharm „1+1 za grosz”.  Panie stanowiły aż 88% osób przeglądających tę pozycję. Natomiast wśród mężczyzn, publikacja „Na dobry tydzień – od czwartku 12.07 do środy 18.07” sieci Kaufland.  Męska część odbiorców stanowiła 23%.

Jeśli interesują Państwa zestawienia demografii niemal miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszego mobilnego agregatu gazetek reklamowych w Polsce, zapraszamy do zapisania się do subskrypcji naszego newslettera i powiadomień. Będziemy informować w nich o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już jutro, jak co tydzień, przedstawimy listy produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach minionego tygodnia. Serdecznie zapraszamy do śledzenia naszego bloga!

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera