Co kupują Polacy?

Czego szukają użytkownicy Blixa? – zestawienie tygodniowe [16-22.07.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Sprawdziliśmy, jakie produkty użytkownicy Blixa najczęściej wpisują do wyszukiwarki i dzisiaj prezentujemy zestawienie najchętniej poszukiwanych fraz w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach reklamowych ubiegłego tygodnia, których zestawienie publikowaliśmy we wtorek. Zachęcamy do zapoznania się z raportem.

CZEGO SZUKALI UŻYTKOWNICY W NAJPOPULARNIEJSZYCH GAZETKACH?

W minionym tygodniu, najczęściej poszukiwanymi produktami w najpopularniejszych gazetkach były głównie produkty spożywcze: masło, cukier, mleko, papryka, arbuz, a także akcesoria do domu i sprzęt AGD: dywan, kosz, drylownica, odkurzacz i blender.

CZEGO SZUKALI UŻYTKOWNICY W NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCYCH GAZETKACH?

Najczęściej poszukiwanymi produktami w najbardziej angażujących gazetkach były pampersy, mleko, masło oraz filet z kurczaka.  W związku z trwającym sezonem wakacyjnym, dało się zauważyć zainteresowanie niezbędnikami w podróży: walizka, plecak oraz materac. Wśród najczęściej wyszukiwanych marek znalazły się z kolei: Pampers, Hipp, Bobovita, Dove, Emolium, Pepsi oraz Persil.

Jeśli interesują Państwa zestawienia produktów poszukiwanych w gazetkach reklamowych przez użytkowników najpopularniejszej w Polsce aplikacji agregującej oferty sieci handlowych, zachęcamy do subskrybowania naszego newslettera oraz powiadomień. Na bieżąco będziemy Państwa informować o kolejnych raportach, jakie opublikujemy na blogu.

W przyszłym tygodniu przedstawimy kolejne zestawienie najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek mobilnych, demografię użytkowników Blixa i statystki dotyczące najpopularniejszych słów kluczowych.

 

 

 

 

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera