Gdzie kupują Polacy?

Najpopularniejsze i najbardziej angażujące gazetki w Blixie – zestawienie tygodniowe [23-29.07.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Przedstawiamy zestawienie najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych minionego tygodnia. Raport został stworzony na bazie zachowań użytkowników Blixa- polskiej aplikacji mobilnej, agregującej oferty sieci handlowych. Zachęcamy do zapoznania się z zestawieniem, w odniesieniu do którego – już w kolejnych dniach – zaprezentujemy raporty dotyczące demografii oraz intencji zakupowych wyrażonych we frazach wpisywanych przez użytkowników do wyszukiwarki w aplikacji Blix.

NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI – TOP 5

Najpopularniejszymi gazetkami określamy te 5 gazetek, które odnotowały najwięcej wyświetleń spośród wszystkich dodanych w ubiegłym tygodniu do aplikacji Blix.

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych gazetek zajął katalog sieci Lidl „Od poniedziałku 23.07 do niedzieli 29.07” ze sprzętem AGD, artykułami do domu, modą XXL oraz narzędziami.

Drugie miejsce przypadło publikacji „W tym tygodniu – od czwartku do środy” sieci Biedronka, oferującej produkty spożywcze i chemiczne w atrakcyjnych cenach.

Podium zamyka publikacja sieci Lidl „Od czwartku”, oferująca produkty spożywcze w atrakcyjnych cenach.

Czwarte miejsce zajęła publikacja sieci Pepco ” Nowe kolekcje- odśwież swój styl i mieszkanie za tak niewiele”, w której znalazły się przede wszystkim ubrania dziecięce oraz akcesoria dekoracyjne.

Zestawienie zamyka gazetka sieci Biedronka „Okazje tygodnia”, w której znalazły się m.in. akcesoria łazienkowe, sprzęt AGD  oraz artykuły szkolne.

NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI – TOP 5

Najbardziej angażującymi gazetkami określamy te 5 gazetek, na których przeglądaniu użytkownicy Blixa spędzili najwięcej czasu.

Gazetki znajdujące się w zestawieniu najbardziej angażujących liczyły od 36 do 52 stron.

Na pierwszym miejscu znalazła się 40-stronicowa publikacja sieci Biedronka „W tym tygodniu – od czwartku do środy”. Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,60 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 3,90 sekundy.

Drugie miejsce należało do 40-stronicowa publikacja sieci Lidl „Katalog- od poniedziałku 16.07 do soboty 21.07”. Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,5 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 3,75 sekundy.

Trzecie miejsce przypadło 36-stronicowa publikacja sieci Carrefour z serii „Wyścig po zdrowie”. Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,48 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 4,14 sekundy.

Czwarte miejsce należy do 40-stronicowa publikacji sieci Kaufland z serii „Na dobry tydzień”. Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,45 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 3,68 sekundy.

Zestawienie najbardziej angażujących gazetek reklamowych minionego tygodnia zamyka 52-stronicowa publikacja sieci Stokrotka „Łap okazje”. Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,43 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 2,81 sekundy.

Jeśli interesują Państwa zestawienia najbardziej popularnych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych według prawie miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszej aplikacji mobilnej w Polsce, agregującej oferty reklamowe sieci handlowych, zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera i subskrybowania powiadomień. Dzięki temu będziemy informować Państwa o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już jutro opublikujemy zestawienie struktury płci i wieku użytkowników, natomiast pojutrze – zestawienie produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w minionym tygodniu, w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach.

 

 

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera