Kim są polscy konsumenci?

Kim są użytkownicy Blixa? – zestawienie tygodniowe [23-29.07.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Dla zestawienia najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek ubiegłego tygodnia, przeanalizowaliśmy strukturę wieku i płci użytkowników, którzy zapoznali się z publikacjami. Wyniki przedstawiamy w dzisiejszym wpisie.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI?

W minionym tygodniu, wśród kobiet, najpopularniejszą gazetką była publikacja sieci Pepco „Nowe kolekcje- odśwież swój styl i mieszkanie za tak niewiele”.  Z użytkowników, które się z nią zapoznały, panie stanowiły aż 88%. Natomiast mężczyźni najchętniej przeglądali gazetkę sieci Lidl „Od czwartku”. Panowie stanowili 23% osób, przeglądających tę publikację.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI?

Najbardziej angażującą gazetką ubiegłego tygodnia, wśród kobiet, była publikacja sieci Biedronka ,,W tym tygodniu- od czwartku do środy”.  Panie stanowiły 79% osób przeglądających tę pozycję. Natomiast wśród mężczyzn, publikacja „Łap okazje” sieci Kaufland. Męska część odbiorców stanowiła 52%.

Jeśli interesują Państwa zestawienia demografii niemal miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszego mobilnego agregatu gazetek reklamowych w Polsce, zapraszamy do zapisania się do subskrypcji naszego newslettera i powiadomień. Będziemy informować w nich o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już jutro, jak co tydzień, przedstawimy listy produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach minionego tygodnia. Serdecznie zapraszamy do śledzenia naszego bloga!

 

 

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera