Gdzie kupują Polacy?

Najpopularniejsze i najbardziej angażujące gazetki w Blixie – zestawienie tygodniowe [30.07-5.08.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

W dzisiejszym wpisie przedstawiamy zestawienie top 5 najpopularniejszych i top 5 najbardziej angażujących gazetek mobilnych zeszłego tygodnia. Sprawdziliśmy, jakiecoublikacje najchętniej przeglądają użytkownicy Blixa – najpopularniejszej w Polsce aplikacji z gazetkami sieci handlowych. Wyniki prezentujemy w raporcie. Zachęcamy do lektury!

NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI – TOP 5

Najpopularniejszymi gazetkami określamy te 5 gazetek, które odnotowały najwięcej wyświetleń spośród wszystkich dodanych w ubiegłym tygodniu do aplikacji Blix.

Pierwsze miejsce zajął katalog sieci Lidl „Hity tygodnia – od poniedziałku do niedzieli”, w którym znalazła się m.in. odzież sportowa, tekstylia oraz bielizna damska.

Drugie miejsce przypadło publikacji sieci Biedronka „W tym tygodniu – od czwartku do środy”, oferującej  liczne promocje na asortyment spożywczy.

Podium zamyka publikacja sieci Biedronka „Okazje tygodnia”, w której znalazły się m.in. zestawy garnków, patelnie oraz akcesoria do domu.

Czwarte miejsce również należało do sieci Biedronka i gazetki „Piątka na powitanie – wszystko do szkoły” z artykułami szkolnymi.

Zestawienie najpopularniejszych gazetek zamyka publikacja sieci Biedronka „W tym tygodniu”, obowiązująca od poniedziałku do niedzieli, w której znalazły się głównie produkty spożywcze w promocyjnych cenach.

NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI – TOP 5

Najbardziej angażującymi gazetkami określamy te 5 gazetek, na których przeglądaniu użytkownicy Blixa spędzili najwięcej czasu.

Gazetki, które znalazły się w dzisiejszym zestawieniu najbardziej angażujących liczyły od 36 do 70 stron.

Zestawienie najbardziej angażujących gazetek reklamowych ubiegłego tygodnia otwiera 48-stronicowa publikacja sieci Biedronka  „W tym tygodniu – od poniedziałku do soboty”, obfita w promocje na produkty spożywcze. Na jej przeglądaniu użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,63 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 3,29 sekundy.

Drugie miejsce należało do 24-stronicowej publikacji sieci Super-Pharm „Bestsellery”, prezentującej promocje na produkty kosmetyczne. Na jej przeglądaniu użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,62 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 6,54 sekundy.

Trzecie miejsce przypadło 70-stronicowemu katalogowi Oriflame „Katalog – najniższe ceny w roku”, w którym znalazły się m.in. kosmetyki do pielęgnacji ciała oraz makijażu. Na jego przeglądaniu użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,42 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 2,07 sekundy.

Na czwartym miejscu znalazła się 36-stronicowa publikacja sieci Biedronka „W tym tygodniu – od czwartku do środy” z asortymentem spożywczym. Na jej przeglądaniu użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,38 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 3,97 sekundy.

Top 5 najbardziej angażujących gazetek reklamowych minionego tygodnia zamyka 40-stronicowa publikacja sieci Carrefour, w której znalazły się m.in. produkty spożywcze oraz artykuły do kuchni. Na jej przeglądaniu użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,28 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 3,43 sekundy.

Jeśli interesują Państwa zestawienia najbardziej popularnych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych, według ponad 1 000 000 użytkowników Blixa – najpopularniejszej aplikacji mobilnej w Polsce, agregującej oferty reklamowe sieci handlowych – zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera i subskrybowania powiadomień. Dzięki temu będziemy informować Państwa o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już jutro opublikujemy zestawienie struktury płci i wieku użytkowników, natomiast pojutrze – zestawienie produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w minionym tygodniu, w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach.

 

 

 

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera