Kim są polscy konsumenci?

Kim są użytkownicy Blixa? – zestawienie tygodniowe [30.07-5.08.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Dla opublikowanego wczoraj zestawienia najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych minionego tygodnia, przygotowaliśmy strukturę wieku i płci użytkowników Blixa- najpopularniejszej aplikacji z gazetkami reklamowymi sieci handlowych w Polsce. Zapraszamy do lektury raportu.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI?

W ubiegłym tygodniu najpopularniejszą gazetką, wśród kobiet, była publikacja sieci Biedronka „Piątka na powitanie- wszystko do szkoły. Z osób, które się z nią zapoznały, panie stanowiły 82%. Natomiast wśród mężczyzn publikacja sieci Lidl „Hity tygodnia- od poniedziałku do niedzieli”. Panowie stanowili 22% użytkowników przeglądających tę właśnie pozycję.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI?

Najbardziej angażującą gazetką, według kobiet, była publikacja sieci Biedronka „W tym tygodniu- od poniedziałku do soboty”. Z osób, które się z nią zapoznały, panie stanowiły aż 85%. Natomiast wśród mężczyzn publikacja Super- Pharm „Bestsellery”. Panowie stanowili 33% użytkowników przeglądających tę właśnie pozycję.

Jeśli interesują Państwa zestawienia demografii niemal miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszego mobilnego agregatu gazetek reklamowych w Polsce, zapraszamy do zapisania się do subskrypcji naszego newslettera i powiadomień. Będziemy informować w nich o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już jutro, jak co tydzień, przedstawimy listy produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach minionego tygodnia. Serdecznie zapraszamy do śledzenia naszego bloga!

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera