Co kupują Polacy?

Czego szukają użytkownicy Blixa? – zestawienie tygodniowe [30.07-5.08.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Analizując najpopularniejsze i najbardziej angażujące gazetki reklamowe ubiegłego tygodnia, sprawdziliśmy, jakie produkty i marki były najczęściej wyszukiwane przez użytkowników Blixa. W ten sposób powstał dzisiejszy raport intencji zakupowych, który może być pomocny w planowaniu asortymentu w sieciach handlowych oraz nawiązywaniu współpracy z producentami. Serdecznie zapraszamy do lektury!

CZEGO SZUKALI UŻYTKOWNICY W NAJPOPULARNIEJSZYCH GAZETKACH?

W minionym tygodniu, w najpopularniejszych gazetkach, użytkownicy Blixa poszukiwali produktów spożywczych (mleko, arbuz, lody, piwo, masło, Pepsi), chemii gospodarczej i artykułów do sprzątania (mop, proszek do prania), pieluch (Dada), drobnego AGD (blender, żelazko, frytkownica), tekstyliów i akcesoriów domowych oraz mebli (pościel, prześcieradło, patelnia, regał, rolety, garnki) oraz artykułów szkolnych (zeszyty, plecak, przybory szkolne). Wśród najczęściej wyszukiwanych marek znalazły się Pepsi i Dada.

CZEGO SZUKALI UŻYTKOWNICY W NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCYCH GAZETKACH?

W minionym tygodniu, w najbardziej angażujących gazetkach, użytkownicy Blixa poszukiwali produktów spożywczych (cukier, mleko, masło, piwo, karkówka, arbuz, lody, Pepsi), chemii gospodarczej (Vizir, Lovela), artykułów dziecięcych (Pampers, Hipp, NAN, Gerber, Bobovita, Lovela, Dada) oraz kosmetyków i akcesoriów kosmetycznych (krem do opalania, Natura, szampon, kosmetyczka, żel pod prysznic). Wśród najczęściej wyszukiwanych marek znalazły się: Pampers, Hipp, NAN, Gerber, Bobovita, Lovela, Dada, Natura, Vizir oraz Pepsi.

Jeśli interesują Państwa zestawienia produktów poszukiwanych w gazetkach reklamowych przez użytkowników najpopularniejszej w Polsce aplikacji agregującej oferty sieci handlowych, zachęcamy do subskrybowania naszego newslettera oraz powiadomień. Na bieżąco będziemy Państwa informować o kolejnych raportach, jakie opublikujemy na blogu.

W przyszłym tygodniu przedstawimy kolejne zestawienie najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek mobilnych, demografię użytkowników Blixa i statystki dotyczące najpopularniejszych słów kluczowych.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera