Gdzie kupują Polacy?

Najpopularniejsze i najbardziej angażujące gazetki w Blixie – zestawienie tygodniowe [6.08-12.08.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Bazując na codziennych zachowaniach ponad 1 000 000 użytkowników Bixa – najpopularniejszej aplikacji z gazetkami w Polsce– przeanalizowaliśmy dane i przygotowaliśmy ranking  top 5 najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek sieci handlowych. Serdecznie zapraszamy do lektury.

NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI – TOP 5

Najpopularniejszymi gazetkami określamy te 5 gazetek, które odnotowały najwięcej wyświetleń spośród wszystkich dodanych w ubiegłym tygodniu do aplikacji Blix.

Na pierwszym miejscu znalazła się publikacja sieci Biedronka „W tym tygodniu- od czwartku do wtorku”, oferująca promocje na produkty spożywcze oraz  artykuły chemiczne.

Drugie miejsce należało do katalogu sieci Lidl „Katalog- od poniedziałku do soboty”, w którym przede wszystkim znalazła się moda dziecięca oraz tekstylia.

Podium zamyka publikacja „W tym tygodniu – od poniedziałku do soboty” sieci Biedronka. Znalazły się w niej promocje na mięso, warzywa, owoce oraz słodycze.

Na czwartym miejscu znalazła się publikacja sieci Pepco „Bajeczny powót do szkoły za tak niewiele”, oferująca w artykuły szkolne oraz ubrania dziecięce.

Zestawienie najpopularniejszych gazetek minionego tygodnia zamyka publikacja sieci Biedronka „Okazje tygodnia”,  a w niej m.in. zestawy garnków, patelnie oraz akcesoria do domu.

NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI – TOP 5

Najbardziej angażującymi gazetkami określamy te 5 gazetek, na których przeglądaniu użytkownicy Blixa spędzili najwięcej czasu.

Gazetki, które znalazły się w dzisiejszym zestawieniu najbardziej angażujących liczyły od 42 do 88 stron.

Na pierwszym miejscu znalazła się 48-stronicowa publikacja sieci Lidl „Od czwartku- mnóstwo letnich okazji”. Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 4,32 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 5,40 sekundy.

Drugie miejsce zajęła 88-stronicowa publikacja sieci Stokrotka „Witaj szkoło- katalog”.  Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 3,42 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 2,33 sekundy.

Na trzecim miejscu znalazła się 48-stronicowa publikacja sieci Biedronka „W tym tygodniu- od poniedziałku do soboty”. Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,83 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 3,54 sekundy.

Na czwartym miejscu znalazła się 42-stronicowa publikacja sieci Kaufland „Na dobry tydzień- od czwartku do wtorku”. Na jej przeglądaniu użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,78 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 3,98 sekundy.

Top 5 najbardziej angażujących gazetek reklamowych minionego tygodnia zamyka 48-stronicowa publikacja sieci Biedronka „W tym tygodniu- od poniedziałku do soboty”. Na jej przeglądaniu użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,55 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 3,19 sekundy.

Jeśli interesują Państwa zestawienia najbardziej popularnych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych według prawie miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszej aplikacji mobilnej w Polsce, agregującej oferty reklamowe sieci handlowych, zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera i subskrybowania powiadomień. Dzięki temu będziemy informować Państwa o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już pojutrze opublikujemy zestawienie struktury płci i wieku użytkowników, natomiast pojutrze – zestawienie produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w minionym tygodniu, w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera