Kim są polscy konsumenci?

Kim są użytkownicy Blixa? – zestawienie tygodniowe [06-12.08.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Dla opublikowanego przedwczoraj zestawienia najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych minionego tygodnia, przeanalizowaliśmy strukturę wieku i płci użytkowników Blixa– najpopularniejszej w Polsce aplikacji agregującej oferty sieci handlowych. Wyniki przedstawiamy w dzisiejszym wpisie.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI?

Najpopularniejszą gazetką ubiegłego tygodnia, według kobiet, była publikacja sieci Pepco „Bajeczny powrót do szkoły za tak niewiele”. Damska część odbiorców stanowiła aż 89%. Natomiast wśród mężczyzn, publikacja sieci Biedronka „W tym tygodniu- od poniedziałku do soboty”. Panowie stanowili 23% użytkowników przeglądających tę pozycję.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI?

Najbardziej angażującymi gazetkami ubiegłego tygodnia, wśród kobiet– ex aequo – była publikacja sieci Biedronka ,,W tym tygodniu- od poniedziałku do soboty” oraz publikacja sieci Stokrotka „Witaj szkoło- katalog”.  Panie stanowiły 81% osób przeglądających te pozycje. Natomiast wśród mężczyzn – ex aequo –publikacja sieci Biedronka „W tym tygodniu- od poniedziałku do soboty” oraz publikacja sieci Kaufland „Na dobry tydzień- od czwartku do wtorku”.  Męska część odbiorców stanowiła 23%.

Jeśli interesują Państwa zestawienia demografii niemal miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszego mobilnego agregatu gazetek reklamowych w Polsce, zapraszamy do zapisania się do subskrypcji naszego newslettera i powiadomień. Będziemy informować w nich o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już jutro, jak co tydzień, przedstawimy listy produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach minionego tygodnia. Serdecznie zapraszamy do śledzenia naszego bloga!

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera