Co kupują Polacy?

Czego szukają użytkownicy Blixa? – zestawienie tygodniowe [06-12.08.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

W dzisiejszym raporcie, bazując na zestawieniu najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych minionego tygodnia, które publikowaliśmy we wtorek, przedstawiamy listę produktów oraz marek, które były najczęściej wyszukiwane przez użytkowników Blixa. Zachęcamy do lektury!

CZEGO SZUKALI UŻYTKOWNICY W NAJPOPULARNIEJSZYCH GAZETKACH?

W minionym tygodniu, w najpopularniejszych gazetkach, użytkownicy Blixa poszukiwali produktów spożywczych (cukier, masło, mleko, lody, kawa, piwo, karkówka) oraz artykułów szkolnych (zeszyty, piórnik, trampki, plecak, bidon), a także sprzętu do domu (odkurzacz, materac). Wśród najczęściej wyszukiwanych marek znalazły się Pepsi i Persil.

CZEGO SZUKALI UŻYTKOWNICY W NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCYCH GAZETKACH?

 

W minionym tygodniu, w najbardziej angażujących gazetkach, użytkownicy Blixa poszukiwali produktów spożywczych (baton, masło, cukier, ser, mleko, pierś z kurczaka) oraz artykułów dziecięcych (mleko nan, pieluchy). Wśród najczęściej wyszukiwanych marek znalazły się: Pampers, Lipton, Palmolive, Pepsi, Bebilon.

Jeśli interesują Państwa zestawienia produktów poszukiwanych w gazetkach reklamowych przez użytkowników najpopularniejszej w Polsce aplikacji agregującej oferty sieci handlowych, zachęcamy do subskrybowania naszego newslettera oraz powiadomień. Na bieżąco będziemy Państwa informować o kolejnych raportach, jakie opublikujemy na blogu.

W przyszłym tygodniu przedstawimy kolejne zestawienie najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek mobilnych, demografię użytkowników Blixa i statystki dotyczące najpopularniejszych słów kluczowych.

 

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera