Gdzie kupują Polacy?

Najpopularniejsze i najbardziej angażujące gazetki w Blixie – zestawienie tygodniowe [13-19.08.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

W minionym tygodniu, użytkownicy Blixa – najpopularniejszej w Polsce aplikacji mobilnej agregującej gazetki reklamowe – przeglądali przede wszystkim publikacje z produktami spożywczymi i chemicznymi oraz artykułami do szkoły. Zachęcamy do zapoznania się z rankingiem top 5 najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek sieci handlowych.

NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI – TOP 5

Najpopularniejszymi gazetkami określamy te 5 gazetek, które odnotowały najwięcej wyświetleń spośród wszystkich dodanych w ubiegłym tygodniu do aplikacji Blix.

Na pierwszym miejscu znalazła się publikacja sieci Lidl „Katalog – od poniedziałku do soboty” oferująca m.in. tornistry i artykuły szkolne, zestawy ręczników oraz narzędzia.

Drugie miejsce zajęła publikacja sieci Biedronka „W tym tygodniu – od czwartku do środy”, w której znalazły się przede wszystkim promocje na asortyment spożywczy.

Podium zamyka publikacja sieci Biedronka „Czysty dom – od czwartku do środy”, w której znalazły się produkty do prania oraz środki czystości.

Na czwartym miejscu znalazła się publikacja sieci Biedronka „Piątka na powitanie – wszystko do szkoły, oferująca artykuły szkolne.

Zestawienie najpopularniejszych gazetek zamyka publikacja sieci Pepco „Szkolna oferta na piątkę na każdą kieszeń” z modą dziecięcą i młodzieżową oraz artykułami do szkoły.

NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI – TOP 5

Najbardziej angażującymi gazetkami określamy te 5 gazetek, na których przeglądaniu użytkownicy Blixa spędzili najwięcej czasu.

Gazetki, które znalazły się w dzisiejszym zestawieniu najbardziej angażujących liczyły od 24 do 48 stron.

Miano najbardziej angażującej gazetki minionego tygodnia przypadło 42-stronicowej publikacji „Na dobry tydzień – od czwartku do wtorku” sieci Kaufland. Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,95 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 4,21 sekundy.

Na drugim miejscu znalazła się publikacja sieci Biedronka „W tym tygodniu – od poniedziałku do soboty”, w której znalazły się głównie produkty spożywcze. Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,83 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 3,54 sekundy.

Podium zamyka publikacja sieci Kaufland „Na dobry tydzień – od czwartku do wtorku”, oferująca głównie produkty spożywcze oraz chemiczne. Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,82 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 3,52 sekundy.

Czwarte miejsce zajęła publikacja sieci Biedronka „W tym tygodniu – od czwartku do środy”, w której  znalazł się asortyment spożywczy. Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,55 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 3,83 sekundy.

Top 5 najbardziej angażujących gazetek reklamowych minionego tygodnia zamyka 24-stronicowa oferta Leroy Merlin „Drzwi i nie tylko”. Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,43 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 6,08 sekundy.

Jeśli interesują Państwa zestawienia najbardziej popularnych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych według prawie miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszej aplikacji mobilnej w Polsce, agregującej oferty reklamowe sieci handlowych, zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera i subskrybowania powiadomień. Dzięki temu będziemy informować Państwa o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już jutro opublikujemy zestawienie struktury płci i wieku użytkowników, natomiast pojutrze – zestawienie produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w minionym tygodniu, w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera