Kim są polscy konsumenci?

Kim są użytkownicy Blixa? – zestawienie tygodniowe [13-19.08.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Dane pochodzące z aplikacji Blix, poza wyłonieniem najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych ubiegłego tygodnia, pozwalają nam również określić demografię użytkowników w nowoczesny sposób planujących zakupy. Zapraszamy do zapoznania się z kolejnym raportem.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI?

Najpopularniejszą gazetką ubiegłego tygodnia, w ocenie kobiet, była „Szkolna oferta na piątkę na każdą kieszeń” sieci Pepco. Damska część odbiorców stanowiła aż 89%. Natomiast wśród mężczyzn, publikacje sieci Lidl „Katalog – od poniedziałku 13.08 do soboty 18.08” oraz sieci Biedronka „W tym tygodniu- od czwartku do środy”. W obydwu przypadkach, panowie stanowili 21% użytkowników przeglądających daną gazetkę.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI?

Najbardziej angażującą gazetką ubiegłego tygodnia, wśród kobiet była publikacja sieci Biedronka ,,W tym tygodniu – od czwartku do środy”.  Panie stanowiły 80% osób przeglądających tę pozycję. Natomiast wśród mężczyzn publikacja sieci Leroy Merlin „Drzwi i nie tylko”.  Męska część odbiorców stanowiła 37% odbiorców.

Jeśli interesują Państwa zestawienia demografii niemal miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszego mobilnego agregatu gazetek reklamowych w Polsce, zapraszamy do zapisania się do subskrypcji naszego newslettera i powiadomień. Będziemy informować w nich o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już jutro, jak co tydzień, przedstawimy listy produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach minionego tygodnia. Serdecznie zapraszamy do śledzenia naszego bloga!

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera