Co kupują Polacy?

Czego szukają użytkownicy Blixa? – zestawienie tygodniowe [13-19.08.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Akcesoria szkolne, środki czystości, produkty FMCG, asortyment dziecięcy, artykuły wnętrzarskie i pomocne przy remoncie – głównie tego w minionym tygodniu poszukiwali użytkownicy Blixa w najpopularniejszych i najbardziej angażujących mobilnych gazetkach reklamowych. Szczegóły prezentujemy w dzisiejszym raporcie, do lektury którego serdecznie zapraszamy.

CZEGO SZUKALI UŻYTKOWNICY W NAJPOPULARNIEJSZYCH GAZETKACH?

W minionym tygodniu, w najpopularniejszych gazetkach, użytkownicy Blixa poszukiwali wyprawki szkolnej (plecak, papier, książki, zeszyty, laminator, piórnik, brulion), produktów spożywczych (masło, kawa, mleko, cukier) oraz środków czystości (Lovela, proszek do prania, kapsułki do prania, Coccolino, papier toaletowy), odzieży (body, majtki, piżama, spodnie), asortymentu dziecięcego (Dada, Lovela), a także artykułów do domu (pościel, kołdra). Wśród najczęściej wyszukiwanych marek znalazły się Dada oraz Lovela.

CZEGO SZUKALI UŻYTKOWNICY W NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCYCH GAZETKACH?

W minionym tygodniu, w najbardziej angażujących gazetkach, użytkownicy Blixa poszukiwali produktów spożywczych (Pepsi, mleko, papryka, cukier, piwo, lody, kawa, wino, łosoś, wołowina), artykułów dziecięcych (Pampers, Bebilon, Dada) oraz artykułów ogrodowych i remontowych (wkrętarka, kosiarka, drzwi, drabina, Dulux). Wśród najczęściej wyszukiwanych marek znalazły się: Pampers, Bebilon, Pepsi, Dada oraz Dulux.

Jeśli interesują Państwa zestawienia produktów poszukiwanych w gazetkach reklamowych przez użytkowników najpopularniejszej w Polsce aplikacji agregującej oferty sieci handlowych, zachęcamy do subskrybowania naszego newslettera oraz powiadomień. Na bieżąco będziemy Państwa informować o kolejnych raportach, jakie opublikujemy na blogu.

W przyszłym tygodniu przedstawimy kolejne zestawienie najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek mobilnych, demografię użytkowników Blixa i statystki dotyczące najpopularniejszych słów kluczowych.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera