Gdzie kupują Polacy?

Najpopularniejsze i najbardziej angażujące gazetki w Blixie – zestawienie tygodniowe [20-26.08.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Przedstawiamy zestawienie najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek ubiegło tygodnia. O jego kształcie zadecydowali użytkownicy najpopularniejszej w Polsce aplikacji agregującej oferty sieci handlowych. Zapraszamy do lektury raportu.

NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI – TOP 5

Najpopularniejszymi gazetkami określamy te 5 gazetek, które odnotowały najwięcej wyświetleń spośród wszystkich dodanych w ubiegłym tygodniu do aplikacji Blix.

Na pierwszym miejscu znalazła się publikacja sieci Biedronka „Okazje tygodnia” oferująca m.in. narzędzia, akcesoria samochodowe oraz artykuły sportowe.

Drugie miejsce zajął katalog sieci Lidl, obowiązujący od poniedziałku do niedzieli. Znalazły się w nim kurtki softshell dla całej rodziny, akcesoria ogrodowe oraz ubrania dziecięce i niemowlęce.

Podium zamyka publikacja sieci Biedronka „W tym tygodniu – od czwartku do środy”, obfitująca w produkty spożywcze w atrakcyjnych cenach.

Na czwartym miejscu znalazła się publikacja sieci Biedronka „Tani weekend”, oferująca produkty spożywcze oraz pieluchy dla dzieci.

Top 5 najpopularniejszych gazetek ubiegłego tygodnia zamyka Biedronka z cykliczną ofertą „Okazje tygodnia”, w której znalazły się m.in. tekstylia oraz zabawki dziecięce.

NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI – TOP 5

Najbardziej angażującymi gazetkami określamy te 5 gazetek, na których przeglądaniu użytkownicy Blixa spędzili najwięcej czasu.

Gazetki, które znalazły się w dzisiejszym zestawieniu najbardziej angażujących liczyły od 20 do 56 stron.

Miano najbardziej angażującej gazetki minionego tygodnia przypadło 20-stronicowej publikacji sieci Rossmann „Zachowaj energię lata”. Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 3,68 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 11,05 sekund.

Drugie miejsce należało do 56-stronicowej publikacji sieci Biedronka „W tym tygodniu – od poniedziałku do niedzieli”. Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 3,50 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 3,75 sekundy.

Podium zamyka publikacja sieci Freshmarket „Łap lato i okazje”, oferująca głównie produkty spożywcze. Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,98 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 5,59 sekundy.

Czwarte miejsce zajęła, wydawana cyklicznie, publikacja sieci Kaufland „Na dobry tydzień”. Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,87 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 4,30 sekundy.

Top 5 najbardziej angażujących gazetek reklamowych minionego tygodnia zamyka 44-stronicowa publikacja sieci Empik. Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,78 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 3,80 sekundy.

Jeśli interesują Państwa zestawienia najbardziej popularnych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych według prawie miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszej aplikacji mobilnej w Polsce, agregującej oferty reklamowe sieci handlowych, zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera i subskrybowania powiadomień. Dzięki temu będziemy informować Państwa o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już jutro opublikujemy zestawienie struktury płci i wieku użytkowników, natomiast pojutrze – zestawienie produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w minionym tygodniu, w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach.

 

 

 

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera