Kim są polscy konsumenci?

Kim są użytkownicy Blixa? – zestawienie tygodniowe [20-26.08.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

W dzisiejszym wpisie prezentujemy strukturę demograficzną osób przeglądających mobilne gazetki reklamowe w aplikacji Blix dla opublikowanego wczoraj zestawienia najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych minionego tygodnia. Opublikowane dane mogą okazać się pomocne przy określeniu profilu idealnego klienta. Zapraszamy do lektury.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI?

Najpopularniejszą gazetką ubiegłego tygodnia, według kobiet, była publikacja sieci Biedronka „Okazje tygodnia – 30.08 – 12.09”. Damska część odbiorców stanowiła aż 81%. Natomiast wśród mężczyzn, publikacja sieci Lidl „Katalog- od poniedziałku do niedzieli”. Panowie stanowili 21% użytkowników przeglądających tę pozycję.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI?

Najbardziej angażującą gazetką, według kobiet, była publikacja sieci Rossmann „Zachowaj energię lata”. Panie stanowiły aż 86% użytkowników przeglądających tę pozycję. Natomiast wśród mężczyzn – publikacja sieci Freshmarket „Łap lato i okazje”. Męska część odbiorców stanowiła 30%.

Jeśli interesują Państwa zestawienia demografii niemal miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszego mobilnego agregatu gazetek reklamowych w Polsce, zapraszamy do zapisania się do subskrypcji naszego newslettera i powiadomień. Będziemy informować w nich o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już jutro, jak co tydzień, przedstawimy listy produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach minionego tygodnia. Serdecznie zapraszamy do śledzenia naszego bloga!

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera