Co kupują Polacy?

Czego szukają użytkownicy Blixa? – zestawienie tygodniowe [20-26.08.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Wyprawka szkolna i produkty dla dzieci zawojowały dzisiejsze zestawienie. Prezentujemy, jakich produktów i marek użytkownicy Blixa najczęściej poszukiwali w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach minionego tygodnia. Zapraszamy do lektury.

CZEGO SZUKALI UŻYTKOWNICY W NAJPOPULARNIEJSZYCH GAZETKACH?

W minionym tygodniu, w najpopularniejszych gazetkach, użytkownicy Blixa poszukiwali:

  • produktów spożywczych (cukier, Pepsi, mleko, piwo, lody, masło, pierś z kurczaka),
  • asortymentu dziecięcego (fotelik, zabawki, Dada),
  • artykułów do domu (dywan, blender, Vileda, mop, odkurzacz, Dafi, poduszka),
  • produktów dla zwierząt (legowisko),
  • odzieży (skarpetki, piżama).

Wśród najczęściej wyszukiwanych marek znalazły się Vileda, Pepsi, Dada, Dafi.

CZEGO SZUKALI UŻYTKOWNICY W NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCYCH GAZETKACH?

W minionym tygodniu, w najbardziej angażujących gazetkach, użytkownicy Blixa poszukiwali:

  • wyprawki szkolnej (plecak, kalendarz, zeszyty, piórnik),
  • produktów spożywczych (cukier, masło, Pepsi, lody, borówka, piwo, kawa, wino, łosoś, herbata),
  • artykułów dziecięcych (Pampers, Hipp, NAN, Bobovita, pieluchy, Dada, puzzle),
  • chemii gospodarczej (Ariel, Fairy).

Wśród najczęściej wyszukiwanych marek znalazły się: Pampers, Hipp, NAN, Bobovita, Ariel, Dada, Pepsi, oraz Fairy.

Jeśli interesują Państwa zestawienia produktów poszukiwanych w gazetkach reklamowych przez użytkowników najpopularniejszej w Polsce aplikacji agregującej oferty sieci handlowych, zachęcamy do subskrybowania naszego newslettera oraz powiadomień. Na bieżąco będziemy Państwa informować o kolejnych raportach, jakie opublikujemy na blogu.

W przyszłym tygodniu przedstawimy kolejne zestawienie najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek mobilnych, demografię użytkowników Blixa i statystki dotyczące najpopularniejszych słów kluczowych.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera