Gdzie kupują Polacy?

Najpopularniejsze i najbardziej angażujące gazetki w Blixie – zestawienie tygodniowe [27.08-2.09.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

W dzisiejszym wpisie prezentujemy zestawienie top 5 najpopularniejszych i top 5 najbardziej angażujących gazetek mobilnych zeszłego tygodnia na podstawie zachowań użytkowników aplikacji Blix – najpopularniejszej w Polsce aplikacji mobilnej, agregującej gazetki reklamowe sieci handlowych. Zapraszamy do lektury.

NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI – TOP 5

Najpopularniejszymi gazetkami określamy te 5 gazetek, które odnotowały najwięcej wyświetleń spośród wszystkich dodanych w ubiegłym tygodniu do aplikacji Blix.

Pierwsze miejsce zajął katalog sieci Lidl, obowiązujący od poniedziałku do niedzieli. Znalazły się w nim ubrania damskie i męskie, zabawki oraz narzędzia.

Na drugim miejscu znalazła się publikacja sieci Biedronka „W tym tygodniu – od czwartku do środy”, oferująca głownie asortyment spożywczy.

Trzecie miejsce należało do gazetki sieci Biedronka „W tym tygodniu – od poniedziałku do niedzieli”, w której znalazły się promocje na artykuły spożywcze.

Na czwartym miejscu znalazła się publikacja sieci Biedronka „Okazje tygodnia”, oferująca ubrania i zabawki dla dzieci oraz artykuły do domu.

Zestawienie najpopularniejszych gazetek zamyka publikacja sieci Biedronka „Tani weekend”, w której znalazły się promocje na asortyment spożywczy oraz chemiczny.

NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI – TOP 5

Najbardziej angażującymi gazetkami określamy te 5 gazetek, na których przeglądaniu użytkownicy Blixa spędzili najwięcej czasu.

Gazetki znajdujące się w zestawieniu najbardziej angażujących liczyły od 12 do 132 stron.

Na pierwszym miejscu, wśród najbardziej angażujących gazetek znalazła się publikacja sieci Biedronka „W tym tygodniu – od poniedziałku do niedzieli”. Użytkownicy Blixa spędzili w niej średnio 3,35 minuty, poświęcając na zapoznanie się z każdą stroną średnio 3,59 sekundy. Gazetka składała się z 56 stron.

Drugie miejsce przypadło publikacji sieci Tesco, w której znalazła się oferta klocków Lego. Gazetka składała się z 132 stron. Użytkownicy Blixa spędzili w niej średnio 3,17 minuty, poświęcając każdej stronie średnio aż 1,44 sekundy.

Podium zamyka 32 – stronicowa gazetka sieci Jysk.  Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,88 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 5,41 sekundy.

Czwarte miejsce zajęła publikacja sieci Aldi „Okazje tygodnia”. Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,80 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 4,67 sekundy.

Top 5 najbardziej angażujących gazetek minionego tygodnia zamyka publikacja sieci Biedronka „Chroń i wydobywaj swoje piękno”. Gazetka liczyła 12 stron, średni czas spędzony w niej przez użytkowników Blixa wyniósł 2,77 minuty, z czego na zapoznanie się z każdą stroną poświecono średnio 13,83 sekundy.

Jeśli interesują Państwa zestawienia najbardziej popularnych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych według prawie miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszej aplikacji mobilnej w Polsce, agregującej oferty reklamowe sieci handlowych, zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera i subskrybowania powiadomień. Dzięki temu będziemy informować Państwa o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już jutro opublikujemy zestawienie struktury płci i wieku użytkowników, natomiast pojutrze – zestawienie produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w minionym tygodniu, w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera