Co kupują Polacy?

Czego szukają użytkownicy Blixa? – zestawienie tygodniowe [27.08-2.09.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

W cotygodniowym raporcie prezentujemy Państwu produkty, których użytkownicy Blixa – najpopularniejszej w Polsce mobilnej aplikacji agregującej oferty sieci handlowych – poszukiwali w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach reklamowych minionego tygodnia. Zapraszamy do lektury.

CZEGO UŻYTKOWNICY BLIXA SZUKALI W NAJPOPULARNIEJSZYCH GAZETKACH?

W minionym tygodniu, w najpopularniejszych gazetkach, użytkownicy Blixa poszukiwali:

  • produktów spożywczych (masło, filet z kurczaka, cukier, piwo, mleko, woda mineralna),
  • asortymentu dziecięcego (Pampers, Dada),
  • sprzętu AGD (czajnik, odkurzacz, suszarka),
  • artykułów gospodarczych, chemicznych i kosmetycznych (mop, papier toaletowy, proszek do prania, kapsułki do prania)
  • odzieży (piżama),
  • artykułów wyposażenia wnętrz (kołdra, pojemnik, dywan).

Wśród najczęściej wyszukiwanych marek znalazły się Pampers oraz Dada.

CZEGO UŻYTKOWNICY BLIXA SZUKALI W NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCYCH GAZETKACH?

W minionym tygodniu, w najbardziej angażujących gazetkach, użytkownicy Blixa poszukiwali:

  • produktów spożywczych (cukeir, piwo, masło, papryka, mleko,kawa, Jacobs),
  • artykułów dziecięcych (Pampers, Dada, Gerber, NAN),
  • zabawek (Lego, Duplo, Lego Friends, Lego Duplo),
  • chemii gospodarczej (Surf),
  • sprzętu AGD (suszarka),
  • artykułów rekreacyjnych (rower, walizka),
  • artykułów wyposażenia wnętrz (poduszka, kołdra, materac).

Wśród najczęściej wyszukiwanych marek znalazły się: Pampers, Dada, Lego, Gerber, NAN, Jacobs oraz Surf.

Jeśli interesują Państwa zestawienia produktów poszukiwanych w gazetkach reklamowych przez użytkowników najpopularniejszej w Polsce aplikacji agregującej oferty sieci handlowych, zachęcamy do subskrybowania naszego newslettera oraz powiadomień. Na bieżąco będziemy Państwa informować o kolejnych raportach, jakie opublikujemy na blogu.

W przyszłym tygodniu przedstawimy kolejne zestawienie najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek mobilnych, demografię użytkowników Blixa i statystki dotyczące najpopularniejszych słów kluczowych.

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera