Gdzie kupują Polacy?

Najpopularniejsze i najbardziej angażujące gazetki w Blixie – zestawienie tygodniowe [3-9.09.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

W minionym tygodniu, użytkownicy Blixa – najpopularniejszej w Polsce aplikacji mobilnej, agregującej gazetki reklamowe sieci handlowych – przeglądali przede wszystkim publikacje z asortymentem spożywczym i chemicznym oraz artykułami do domu. Zachęcamy do zapoznania się z zestawieniem, prezentującym top 5 najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych.

NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI – TOP 5

Najpopularniejszymi gazetkami określamy te 5 gazetek, które odnotowały najwięcej wyświetleń spośród wszystkich dodanych w ubiegłym tygodniu do aplikacji Blix.

Pierwsze miejsce przypadło katalogowi sieci Lidl. Znalazły się w nim m.in. artykuły do domu i sprzęty AGD, tekstylia oraz narzędzia.

Drugie miejsce należało do publikacji „W tym tygodniu – od czwartku do środy” sieci Biedronka, w której przede wszystkim znalazły się artykuły spożywcze.

Na trzecim miejscu znalazła się cykliczna publikacja sieci Biedronka „Okazje tygodnia”, oferująca ubrania damskie i męskie oraz artykuły dekoracyjne do mieszkania.

Na czwartym miejscu znalazła się publikacja sieci Pepco „Miejska moda w niskich cenach”, a w niej głównie ubrania damskie oraz dodatki do domu.

Top 5 najpopularniejszych gazetek ubiegłego tygodnia zamyka Biedronka z ofertą „Codziennie świeże”, w której znalazły się promocje na owoce i warzywa.

NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI – TOP 5

Najbardziej angażującymi gazetkami określamy te 5 gazetek, na których przeglądaniu użytkownicy Blixa spędzili najwięcej czasu.

Gazetki, które znalazły się w dzisiejszym zestawieniu najbardziej angażujących liczyły od 8 do 130 stron.

Na pierwszym miejscu znalazła się 56-stronicowa publikacja Biedronki „W tym tygodniu – od poniedziałku do niedzieli”. Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 4,40 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 4,71 sekundy.

Drugie miejsce należało do 32-stronicowej publikacji sieci E.Leclerc „Sukcesów szkolnych bez liku”. Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 3,73 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 7 sekund.

Trzecie miejsce przypadło 130-stronicowej publikacji sieci Tesco „Magazyn jesień 2018”. Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 3,30 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 1,52 sekundy.

Na czwartym miejscu znalazła się 48-stronicowa publikacja sieci Kaufland  „Na dobry tydzień”. Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,98 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 3,73 sekundy.

Zestawienie najbardziej angażujących gazetek reklamowych minionego tygodnia zamyka 8-stronicowa publikacja sieci Pepco „Powrót do szkoły”.  Na jej przeglądaniu, użytkownicy Blixa spędzili średnio 2,48 minuty, poświęcając każdej stronie uwagę przez średnio 18,63 sekundy.

Jeśli interesują Państwa zestawienia najbardziej popularnych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych według prawie miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszej aplikacji mobilnej w Polsce, agregującej oferty reklamowe sieci handlowych, zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera i subskrybowania powiadomień. Dzięki temu będziemy informować Państwa o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już jutro opublikujemy zestawienie struktury płci i wieku użytkowników, natomiast pojutrze – zestawienie produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w minionym tygodniu, w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach.

 

 

 

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera