Kim są polscy konsumenci?

Kim są użytkownicy Blixa? – zestawienie tygodniowe [3-9.09.2018]

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Dla opublikowanego wczoraj zestawienia najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetek reklamowych minionego tygodnia, dzisiaj prezentujemy strukturę wieku i płci użytkowników Blixa- najpopularniejszej aplikacji agregującej oferty sieci handlowych.  Zapraszamy do lektury raportu.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJPOPULARNIEJSZE GAZETKI?

Najpopularniejszą gazetką minionego tygodnia, według kobiet, była publikacja sieci Pepco „Miejska moda w niskich cenach”. Damska część odbiorców stanowiła aż 89%. Natomiast wśród mężczyzn, katalog sieci Lidl, obowiązujący od poniedziałku do soboty. Panowie stanowili 22% użytkowników przeglądających tę pozycję.

KTO PRZEGLĄDAŁ NAJBARDZIEJ ANGAŻUJĄCE GAZETKI?

Najbardziej angażującymi gazetkami, według kobiet, były publikacje sieci Biedronka „W tym tygodniu – od poniedziałku do niedzieli”, Tesco „Magazyn jesień 2018″ oraz Pepco „Powrót do szkoły” . Z osób, które się z nią zapoznały, panie stanowiły 81%. Natomiast wśród mężczyzn publikacja sieci E.Leclerc „Sukcesów szkolnych bez liku”. Panowie stanowili 33% użytkowników przeglądających tę pozycję.

Jeśli interesują Państwa zestawienia demografii niemal miliona użytkowników Blixa – najpopularniejszego mobilnego agregatu gazetek reklamowych w Polsce, zapraszamy do zapisania się do subskrypcji naszego newslettera i powiadomień. Będziemy informować w nich o kolejnych raportach, jakie pojawią się na naszym blogu.

Już jutro, jak co tydzień, przedstawimy listy produktów, których użytkownicy Blixa poszukiwali w najpopularniejszych i najbardziej angażujących gazetkach minionego tygodnia. Serdecznie zapraszamy do śledzenia naszego bloga!

Podziel się wiedzą o nawykach zakupowych Polaków w gronie swoich kontaktów!

Potrzebujesz więcej informacji
lub danych na temat swojej marki? 
Zapisz się do newslettera